فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگرچه دشمنان تلاش کردند با ورود به همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و اطلاعاتی ما را تضعیف کرده و شکست دهند، اما مردم همه ایستاده‌اند و برای ملت ایران عقب‌نشینی ناممکن‌ترین رویداد است.

سردار سلامی: عقب‌نشینی برای ملت ایران ناممکن‌ترین رویداد است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین سلامی در همایش ره‌آورد سرزمین نور که امروز در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، بیان کرد: در همه جای این خاک شهیدانی داشتیم که خدا را ملاقات کردند و به دیدار خدا رفتند تا بدون واسطه از جمال الهی روزی‌خوار شوند.

وی گفت: این نقطه مبدأ شکل‌گیری یک تاریخ برای اسلام است و یک تاریخ جاری در امتداد زمان، اینجا امتداد کربلا، قطعه‌ای منبسط‌ شده از عاشورای حسینی،  دروازه ورود به بهشت و فصل مشترک زمین و آسمان است.

فرمانده سپاه پاسداران افزود: روزگاری در فاصله چند کیلومتری از اینجا با چشمانی پر از رؤیا و سرشار از آرزو به این نقطه نگاه می‌کردیم و در دلمان شوق برای آزادی این سرزمین موج می‌زد. حالا چند دهه است که این نقطه از یک اسارت غم‌انگیز آزاد شده است.

وی عنوان کرد: اینجا سرزمین رازها، ارتباط انسان‌های مؤمن با قلب‌های پر از ایمان با خدای متعال، سرزمین رازها و نیازها و زمزمه‌های شبانه عارفان مجاهدی است که با خدای خود خلوت می‌کردند.

سردار سلامی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس همه دشمنان آمده بودند و تصور می‌کردند می‌توانند مشعل انقلاب اسلامی را خاموش کنند و می‌خواستند اسلام جان نگیرد و حکومت تشکیل ندهد، اما اسلام دوباره با طلوع انقلاب در بخشی از سیاره زمین به نام ایران به حاکمیت رسید.

وی گفت: پس از قرن‌ها یک ملت به پا خواست و یک روحانی مجاهد آمد تا ثابت کند خون بر کفر پیروز است؛ آیه‌های آسمانی قران را روی زمین تفسیر و قل و زنجیر اسارت و بندگی مدرن را از دست و پای امت اسلام باز کرد.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه این کار سختی بود، ولی اثرات شکوهمندی داشت، افزود: به معنای واقعی یک ملت بی‌نظیر، استثنایی، مصمم‌تر، آگاه‌تر و محکم‌تر از قبل در میدان حضور پیدا کرده‌اند.

سردار سلامی با بیان اینکه اراده مستکبران بر خاموش کردن نور خدا است، عنوان کرد: از این‌ جهت این سرزمین، سرزمین نور است و این انقلاب خورشید آگاهی‌بخش و الهام‌بخش جوامع بشری برای احیا حقوق از دست‌رفته خود است تا مسلمانان قدرت بگیرند.

وی گفت: این انقلاب به اسلام قدرت داد و اسلام در این سرزمین اولین بار قدرت گرفت؛ اما درحالی‌که هنوز در مرحله انتقال حاکمیت بودیم مورد هجوم دشمنی قرار گرفتیم که سمت از کشورهای مختلف جهان حمایت می‌شد.

فرمانده سپاه پاسداران افزود: اما این مردم هیچ اعتنایی نکردند و از شکوه و هیمنه ظاهری دشمن نترسیدند و این باور هنوز هم وجود دارد، هرچند دشمن هم هنوز هست.

سردار سلامی با  اشاره به اینکه این سرزمین‌ها آزاد شد و ده‌ها هزار اسیر از دشمن گرفته شد، گفت: دشمن منفعل شد و این سرزمین را ترک کرد و اسلام در این سرزمین درخشید، اما دشمن دست‌بردار نبود و تلاش کرد روزنه‌های نفوذ را بگشاید و نمی‌توانست بپذیرد که آن ملت این درخش باشکوه را با خود به اعماق تاریخ ببرد.

وی بیان کرد: اعتماد به‌ نفس‌ها قوی شد و سایر مسلمانان نیز دریافتند می‌توان در سرزمین‌های دیگر جهاد کرد و امروز می‌بینید که در بلاد اسلامی مانند یمن و فلسطین و سوریه و عراق مسلمانان با مستکبران درگیر هستند.

فرمانده سپاه پاسداران به موضوع اقتصاد هم اشاره کرد و گفت: دشمنان در عرصه اقتصاد هم وارد شدند و ملت ما را درگیر تحریم کردند، اما ملت با حمایت رهبرش ایستاد و یک مقاومت در قلب مردم شکل گرفت.

سردار سلامی تصریح کرد: همه می‌ایستند و برای ملت ایران عقب‌نشینی ناممکن‌ترین رویداد است؛ ما فتوحات بزرگی در عرصه اقتصادی با فتح قله‌های بلند داشته‌ایم.

وی گفت: دشمنان همچنین به عرصه جنگ فرهنگی روی آوردند و فکر کردند می‌توانند با نشر اکاذیب و دروغ‌پردازی‌ها بر قلب و ذهن جوانان ما مسلط شوند، اما این پروژه آنها هم شکست خورد.

فرمانده سپاه پاسداران عنوان کرد: ایستادگی، دفاع از حرم و مقاومت در مقابل دشمن شکل گرفت و عبادت خداوند، نماز، راهیان نور، روز قدس، شرکت در نمازهای جمعه و روی آوردن به مسجد، انتخاب جوانان ایرانی در مقابل دشمنی است که همواره سعی می‌کند نسل جوان را از انقلاب دور کند.

سلامی بیان کرد: آنها به نبردهای اطلاعاتی نیز روی آوردند و البته نتوانستند کاری کنند؛ فتنه‌های داخلی را رقم زدند، اما بازهم موفق نشدند چون مردم دوباره ایستادند و زخم‌های وارد شده به جامعه‌ ترمیم شد.

وی بیان کرد: در نبرد سیاسی نیز انتخابات مردم ایران، استکبار را در هم شکست و مردم این نبرد سیاسی بزرگ را با هنرمندی به نفع انقلاب و اسلام به پایان رساندند.

فرمانده سپاه گفت: امروز دشمن مردمانی مظلوم و محاصره‌ شده را بمباران و به آن افتخار می‌کند؛ این یعنی فروپاشی اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و حتی نظام یک امپراتوری.

سردار سلامی افزود: از طرف دیگر این سلاح‌های آمریکایی است که مردم را به خاک و خون می‌کشد و با فریب‌کاری‌های خود یک شرمساری جدید برای خود ایجاد می‌کنند؛ امروز آمریکا در تمام قتل‌عام‌های فلسطین نقش اول و اصلی را بازی می‌کند.

فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه ما در حال صعودیم و دشمنان به غروبشان نزدیک شده‌اند، خطاب به دشمنان گفت: ما قله‌های بزرگی را در آینده نزدیک فتح می‌کنیم و در آینده یکدیگر را دوباره می‌بینیم، درحالی‌که افتخارات بزرگی را برای این سرزمین شاهد خواهیم بود. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.