هفته نوزدهم لیگ برتر به پایان رسید و آنچه بیش از هر چیزی به چشم آمد، اشتباهات مهلک و بچگانه دروازه‌بان‌ها بود.

تیشه دروازه‌بان‌ها به ریشه تیم‌ها

به گزارش قدس آنلاین، هفته نوزدهم لیگ برتر به پایان رسید و آنچه بیش از هر چیزی به چشم آمد،  اشتباهات مهلک و بچگانه دروازه‌بان‌ها بود، به طوری که در موقعیتی استثنایی و کمتر دیده شده گلرهای مثلاً لیگ برتری و بعضاً مدعی پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی در نمایشی مضحک، کمر تیم‌های خود را شکستند.

ابتدا این علیرضا رضایی بود که در بازی صنعت نفت آبادان و نساجی در دریافت توپ زمینی از راه دور دچار اشتباه شد و با عبور توپ از میان پاهایش زمینه‌ساز پریدن سه امتیاز حساس از حساب نساجی شد. این بازی در حالی یک بر یک تمام شد که نساجی نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشت و می‌توانست با پیروزی در این دیدار از انتهای جدول جدا شود و سه پله صعود کند.

 سپس نوبت به ناصری در پیکان و نیازمند در سپاهان رسید که در دوئلی روبه‌رو هر کدام گل‌های عجیبی را دریافت کنند تا  صدای سرمربی‌های خود را به آسمان ببرند. ناصری مقابل احمدزاده دچار اشتباهی کاملاً پیش پا افتاده شد و نیازمند که دروازه‌بان تیم ملی هم هست در دفع توپی ساده به عجیب‌ترین شکل ممکن دچار اشتباه شد تا سپاهان در خانه دو بر یک عقب بیفتد و در ادامه بازی این پیکانی‌ها بودند که توانستند در بازی هوشیارانه میزبان خود را ۳ بر ۲ شکست دهند و مورایس را به لب پرتگاه اخراج ببرند و لبخند را بر لبان سایر مدعیان بنشانند.

بعد از رضایی و نیازمند پازل اشتباهات دروازه‌بان‌ها در هفته نوزدهم لیگ برتر را دروازه بان شماره یک تیم ملی کامل کرد  که نزدیک بود با اشتباه مرگبار خود تیشه به ریشه اوسمار بزند و پرسپولیس را در بازی حساس پیش از شهرآورد بازنده به خانه بفرستند، هر چند او پیش از این هم در اراک با گل ۵۰ متری که دریافت کرده بود پرسپولیس را در باتلاق باخت فرو برده بود. در بازی با فولاد در حالی که پرسپولیس سوار بازی بود بار دیگر بیرانوند بود که ابتدا روی ضربه آرام و از زاویه بسته کولیبالی دروازه‌اش باز شد و بعد از اینکه اورونوف بازی را به تساوی کشاند دوباره روی یک ضربه ایستگاهی و در خروجی ناموفق  دچار اشتباه شد تا گل دوم فولاد این‌بار هم توسط خود پرسپولیسی‌ها به ثمر برسد.بیرانوند البته خوش شانس بود که در نیمه مربیان پرسپولیس بازگشت رؤیایی داشت و با سه گل آل کثیر ، کنعانی زادگان و ترابی توانست بازی باخته را ۴ بر ۲ پیروز شود، وگرنه در صورت  عدم پیروزی سرخپوشان پایتخت در این بازی، شاید کار بیرانوند در ادامه کار سخت‌تر از این می‌شد.

در بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان هم هرچند سیدحسین حسینی شب فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت و توانست با کلین‌شیت سه امتیاز شیرین پیش از شهرآورد برای تیمش در اهواز رقم بزند، اما در اواخر بازی و روی یک خروج ناموفق نزدیک بود همه اندوخته تیمش مقابل حریف همنام خوزستانی را به باد دهد که البته خودش این اشتباه را جبران کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.