رزمندگان حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) با شلیک بیش از ۳۰ موشک، مواضع اشغالگران صهیونیست را در اراضی اشغالی «شبعا» هدف قرار دادند.

شلیک ۳۰ موشک حزب الله به مواضع ارتش صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، رزمندگان مقاومت در این عملیات تجهیزات تجسسی اشغالگران را با سلاح مناسب به طور مستقیم هدف قرار دادند.

نیروهای مقاومت همچنین چند موشک برکان به طرف پایگاه الراهب و مواضع اشغالگران در اطراف آن شلیک کردند.

در تحولی مرتبط و به دنبال حمله رزمندگان حزب الله به پایگاه المالکیه در شمال فلسطین اشغالی، ارتش این رژیم به هدف قرار گرفتن یک خودروی نظامی اذعان کرد.

مقاومت لبنان در عملیات دیگری، پایگاه های معالیه گولان و الرمثا را در ارتفاعات کفر شوبا هدف حمله موشکی قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات مقاومت لبنان، مواضع آن را در اطراف روستاهای جنوب این کشور مورد آتش توپخانه قرار داد.

صبح امروز یکشنبه نیز رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۱۲ فروند موشک از جنوب لبنان به منطقه «جبل الجرماق» در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک شده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی بدون اشاره به تلفات و خسارات ناشی از این حمله موشکی افزود که آژیر خطر به صورت مکرر در شهرک های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی به صدا در آمده است.

همچنین شبکه المیادین به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد که حزب الله لبنان موشک های را به سمت منطقه «میرون» در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

 رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بارها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.