مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از چهارشنبه تا جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

بارش‌های سیل آسا در نواحی غربی کشور در راه است

به گزارش قدس آنلاین صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه امشب  بارش‌ها در غرب، جنوب‌غرب و مرکز کشور رخ می‌دهد گفت : این بارش‌ها در برخی مناطق شمال‌شرق و ارتفاعات زاگرس و البرز به شکل برف خواهد بود.

او افزود: برای امروز در چهارمحال و بختیاری، شرق لرستان و کهگیلویه و بویراحمد هشدار نارنجی بارش صادر شده است که هموطنان باید نسبت به این پدیده توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای سواحل خزر، بارش پیش‌بینی شده است افزود: فردا در سواحل دریای‌خزر، شمال‌شرق، شرق و بخش‌هایی از جنوب‌شرق، بارش تداوم خواهد داشت، همچنین فردا شدت بارش‌ها مربوط به خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی است.

ضیائیان اظهار کرد: فردا در ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان‌جنوبی بارش‌ها به شکل برف است. اواخر وقت فردا نیز سامانه بارشی کشور را ترک می‌کند.

وی گفت: از چهارشنبه تا جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی ادامه داد: وزش باد شدید امروز در فارس، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و شرق سمنان رخ می‌دهد. وزش باد، سه‌شنبه نیز در برخی استان‌ها تداوم دارد و شدت می‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.