شهردار مشهد گفت: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری، حفاظت از اراضی ارتفاعات مشهد مدنظر شهرداری بوده و سالانه بالغ بر ٣٠٠ میلیارد تومان در این حوزه هزینه کرده‌ایم.

هزینه سالانه ٣٠٠ میلیارد تومانی مدیریت شهری مشهد برای جلوگیری از تخلفات اراضی

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد در مراسم آغازبه‌کار گشت‌های مشترک ویژه اراضی در سال ١۴٠٣ اظهار کرد: موضوع حفاظت از اراضی در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای را به خود جلب کرده و دارای اهمیت فراوان است و مدیریت شهری نیز اهتمام ویژه‌ای به این موضوع دارد.

شهردار مشهد بیان کرد: با نگاه ویژه مدیریت شهری و شهرداری مشهد در سال‌های اخیر به حقوق عامه مردم، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت و همراهی همه دستگاه‌ها در این حوزه کاملا مشهود است؛ براساس تاکیدات مقام معظم رهبری، حفاظت از اراضی ارتفاعات مشهد مدنظر شهرداری بوده و سالانه بالغ بر ٣٠٠ میلیارد تومان در این حوزه هزینه کرده‌ایم.

وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده، تعداد زیادی از معادن غیرمجاز در این مناطق تعطیل شد و ساخت ‌و سازهای غیر مجاز نیز به صفر رسید. معتقدیم که عامل اصلی جلوگیری از تخلفات، حضور مردم در این مناطق است و مدیریت شهری آمادگی دارد تا مدیریت ارتفاعات را بدون تخریب محیط زیست انجام دهد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.