فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: پارسال ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان توسط پلیس این شهرستان کشف شده است.

۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ فخرالدین رستم پور فرمانده انتظامی میاندوآب به عملکرد پلیس در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران پلیس مبارزه با موادمخدر در این شهرستان پارسال ۴۰۰ کیلوگرم موادمخدر کشف شد.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان، ۳۵۰ نفر توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شده‌اند.

سرهنگ رستم‌پور به عملکرد پلیس در حوزه فضای مجازی و پلیس فتا نیز اشاره کرد و افزود: در بحث برخورد با جرائم سایبری، همکاران پلیس فتا در شهرستان میاندوآب ۲۸۵ نفر متخلف را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی نموده‌اند.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: پارسال در مجموع به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کشف شده است.

رستم‌پور اظهار کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق در شهرستان میاندوآب؛ ۲۱۷ دستگاه خودرو توقیف و ۲۸۵ نفر متهم نیز دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

وی در ادامه به آمار تصادفات درون و برون‌شهری اشاره کرد و افزود: در سالی که گذشت بر اثر تصادف در داخل شهر ۸ نفر فوتی و ۵۷۳ نفر مجروح داشتیم که مقایسه آمار تصادفات درون‌شهری حاکی از کاهش ۲۰ درصدی است.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در محورهای مواصلاتی شهرستان نیز در سالی که پشت سر گذاشتیم؛ ۲۹ نفر فوتی و ۳۴۸ نفر مجروح داشتیم که متأسفانه با افزایش ۵۰ درصدی مواجه هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.