کارشناس مسئول اداره امور بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور ارائه خدمت به بیماران نارسایی کلیوی، تمامی مراکز دیالیز خصوصی، دولتی، خیریه و بیمارستانی در ایام نوروز فعال هستند.

مراکز دیالیز آماده خدمت‌رسانی به بیماران خاص در ایام نوروز

به گزارش قدس خراسان، جواد رجبیان با اشاره به اینکه در ایام نوروز علاوه بر بیماران خاص تحت پوشش، برخی از زائران نیز نیاز به خدمات درمانی ویژه دارند از همین رو تدابیر لازم برای افراد در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: برای بیماران مبتلا به تالاسمی و هموفیلی در شیفت صبح تا ۵ فروردین ماه ترزیق فاکتور و خون در کلینیک سرور برای زائران انجام می شود. 

وی تصریح کرد: بیماران متابولیک نیز می توانند با همراه داشتن داروی آنزیم خود در بیمارستان اکبر و قائم (عج) به صورت رایگان خدمت دریافت کنند. 

کارشناس مسئول اداره امور بیماری های دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تزریق آنزیم بیماران متابولیک زائر در شیفت صبح انجام می شود، ابراز کرد: بیماران پیوندی در بیمارستان منتصریه نیز خدمات آزمایشگاهی و مراقبتی مورد نیاز دریافت می کنند. 

رجبیان گفت: برای انتقال اعضای بیماران مرگ مغزی نیز پزشکان حوزه پیوند آنکال خواهند بود تا فرآیند پیوند برای بیماران اورژانسی انجام شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.