یک افسر اسرائیلی به تیراندازی به اسرای صهیونیست طی حملات هفت اکتبر اذعان کرد.

اذعان افسر اسرائیلی به تیراندازی به اسرای صهیونیست در ۷ اکتبر

به گزارش قدس آنلاین، بار زونشین، سروان ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با کانال ۱۳ تلویزیون این رژیم اذعان کرد طی حملات هفت اکتبر حماس به اراضی اشغالی، اسرای صهیونیست را هدف قرار داده است.

براساس گزارش سایت فلسطین الیوم، وی گفت: ما دو خودرو را در جریان حمله هفت اکتبر شناسایی کردیم که افراد زیادی در آن بودند اما نمی‌دانستیم که زنده هستند یا نه. من تصمیم گرفتم دو خودرو را هدف قرار دهم. من به این نتیجه رسیدم که کشتن آن‌ها بهتر از این است که به دست حماس ربوده شوند.

وی درباره اینکه آیا این اقدام براساس دستور ارتش رژیم صهیونیستی برای اجرای «پروتکل هانیبال» صورت گرفته است یا خیر، گفت: باید تدابیر عملیاتی را در خصوص این مسئله اتخاذ می‌کردیم. من فکر می‌کنم کار درست را انجام دادم.

دستورالعمل هانیبال یا پروتکل هانیبال نام یک رویه بحث‌برانگیز است که توسط نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از دستگیری سربازان صهیونیست توسط نیروهای «دشمن» استفاده می‌شود.

پیشتر نیز شاهدان صهیونیست و برخی منابع گزارش داده بودند ۱۲ اسیر صهیونیست در یک شهرک صهیونیست نشین در جریان حمله هفت اکتبر حماس توسط یک تانک اسرائیلی هدف قرار گرفته شدند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.