تیم فوتبال برنتفورد در دیداری که بازیکن ایرانی‌اش تعویضی به میدان رفت، از حریف نامدار خود یک امتیاز گرفت.

برنتفورد در حضور کوتاه قدوس از منچستریونایتد امتیاز گرفت

به گزارش قدس آنلاین، در آخرین بازی از دیدارهای شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، تیم فوتبال برنتفورد میزبان منچستریونایتد بود که این بازی اگرچه در دقایق تلف‌شده نیمه دوم دو گل داشت، در نهایت بدون برنده و با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این مسابقه که سامان قدوس در دقیقه ۸۷ آن به جای کین لوئیس پاتر به میدان رفت، میهمان منچستری با گلزنی میسون ماونت در دقیقه ۶+۹۰ پیش افتاد، اما نتوانست از برتری‌اش محافظت کند چرا که تنها سه دقیقه بعد گل تساوی را از کریستوفر آیر دریافت کرد.

شیاطین سرخ با این نتیجه ۴۸ امتیازی شدند و در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفتند. در همین حال برنتفورد ۲۷ امتیازی شد، اما در رده پانزدهم جدول باقی ماند. این در حالی است که در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال و لیورپول هر دو با ۶۴ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب اول و دوم هستند، منچسترسیتی با ۶۳ امتیاز سوم است، استون‌ویلای ۵۹ امتیازی چهارم است و تاتنهام ۵۶ امتیازی هم در جایگاه پنجم قرار دارد.

امروز دو بازی دیگر در لیگ برتر جزیره برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت ۱۶:۳۰ لیورپول میزبان برایتون است و در بازی دوم از ساعت ۱۹ منچسترسیتی از آرسنال پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.