۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 975143

بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد هلند آخرین سال حضور خود در این باشگاه را سپری می کند و در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

پایان حضور جهانبخش در فاینورد

به گزارش قدس آنلاین، پس از مصدومیت‌های متوالی و عدم عملکرد مناسب در تیم فوتبال فاینورد، مدیران این باشگاه قرارداد دو بازیکن خود (علیرضا جهانبخش و کوستاس لامپرو) را تمدید نخواهند کرد و این دو نفر در پایان فصل رسماً از فاینورد جدا خواهند شد.

سایت «footballtransfers» در رابطه با وینگر ایرانی تیم فاینورد نوشت: فاینورد تحت هیچ شرایطی حاضر به تمدید قرارداد جهانبخش نیست. این بازیکن سال گذشته از تیم‌های خارجی پیشنهادهایی داشت اما ترجیح داد تا کار خود را در فاینورد ادامه داد.

سبک بازی جهانبخش به نحوه تیم توئنته هلند می‌خورد و او می‌تواند در کنار «دان روتس» در مرکز زمین عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. پیش از این «وسلا سرنی» عملکردی مشابه جهانبخش در توئنته داشت که تابستان گذشته به وولفسبورگ آلمان پیوست و اکنون زمان آن فرا رسیده تا مدیران توئنته با جذب جهانبخش جای بازیکن سابق خود را پُر کنند.

جهانبخش از جناحین می‌تواند موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریفان ایجاد کند و در کنار دیگر بازیکنان توئنته قطعاً خطر ساز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.