۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
کد خبر: 976267

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امروز ۱۸ فروردین ماه تا اواسط هفته شاهد تشدید بارش ها در شمال و شمال غرب کشور خواهیم بود.

تشدید بارش ها در نواحی شمال و شمال غرب کشور

به گزارش قدس آنلاین صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت : از امروز بعدظهر  ۱۸ فروردین ماه  در برخی از نقاط آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، گیلان، اردبیل، شمال زنجان و قزوین رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی از نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود. 

او افزود: فردا ۱۹ فروردین ماه  استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس بارش پیش بینی می شود.

وی  ادامه داد: روز دوشنبه  بارش‌ باران در شمال غرب کشور رخ می‌دهد و بارش‌های پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور ادامه دارد.

ضیائیان  با  بیان اینکه  روز سه‌شنبه در نیمه غربی و روز چهارشنبه علاوه بر مناطق شمال و غرب کشور شاهد بارش باران خواهیم بود گفت: در مناطق مرکزی دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های ساحلی دریای خزر بارندگی خواهیم داشت که بارش‌ها در این مناطق روز چهارشنبه شدت می‌یابد.

وی افزود: از روز یکشنبه تا چهارشنبه نیز احتمال پدیده تگرگ در مناطق مستعد وجود دارد. وزش باد شدید از بعدازظهر فردا تا سه‌شنبه در نیمه شرقی کشور پیش بینی می شود که در برخی نقاط سبب گردوخاک خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.