رییس هیأت شمشیربازی خراسان رضوی گفت: در آغاز سال جدید یکی از شمشیربازان خراسانی در اسلحه فلوره به اردوی تیم ملی دعوت شد.

حضور شمشیرباز خراسانی در اردوی تیم ملی فلوره

به گزارش قدس خراسان، علی یعقوبیان با اعلام این خبر اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ را به خوبی و با درخشش شمشیربازان در ۳ اسلحه فلوره، اپه و سابر در بخش آقایان و بانوان سپری کردیم و همواره شاهد حضور پررنگ خراسانی‌ها در اردوهای مختلف تیم ملی و میادین و رقابت‌های مختلف بودیم. طی سال جدید سید صادق سجاد پور به اردوی تیم ملی فلوره دعوت شد که از ۱۸ فروردین ماه اردوی تیم ملی برگزار شده است.

رئیس هیأت شمشیربازی خراسان رضوی افزود: طی سال‌هایی که در عرصه ورزش فعالیت کردم هرگاه به جوانان اعتماد کردم نتیجه مطلوبی حاصل شد امروز خراسان رضوی با شمشیربازان جوان و نوجوان اما توانمند در برابر رقبای خود حاضر می‌شود.

وی گفت: هر کاری چالش‌های خود را دارد اما در پی رشد شمشیربازی خراسان رضوی هستیم که این مهم با استفاده از تجربه پیشکسوتان و همراهی شمشیربازان جوان محقق خواهد شد.

یعقوبیان ادامه داد: همچنین در این اردو علی امینی و صدرا حسینی از اصفهان، صدرا جهانی از آذربایجان شرقی و ماهان میرزایی از تهران به این اردو دعوت شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.