رئیس جمهور در آیین واگذاری ۳۳ هزار و۸۶۳ واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: امروز بیش از ۳۳ هزار منزل تقدیم مددجویان می شود، تولید مسکن و بهره برداری از مسکن برای مدد جویان در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ افزایش ۴۴ درصدی داشته است.

رئیس جمهور: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته است

به گزارش قدس آنلاین، مراسم آیین واگذاری ۳۳ هزار و۸۶۳ واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، در این جلسه در رابطه با اهمیت مسکن در خانواده ها گفت: مسئله خانه و مسکن یکی از دغدغه های جدی افراد فاقد مسکن هست که مدد جویان کمیته امداد نیز در این عرصه صاحب حق هستند و ما هم نسبت به آن ها وظیفه داریم.

رئیس جمهور ادامه داد: کمیته امداد تا جایی که می تواند هزینه های گوناگون را تامین می کند اما بحث مسکن متفاوت است و باعث آرامش خانواده می‌شود. هزینه مسکن بالاترین هزینه در خانواده است که امروز همه بخش ها و نهاد های مختلف که در این کار بزرگ سهیم هستند اجر پاداش و عظیمی نزد خداوند دارند .

آیت الله رئیسی در رابطه با ادامه این طرح ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم این بهره برداری که با نام امیر المومنین (ع) و فرزندانشان آغاز می شود مبارک باشد و همه آن هایی که در این کار بزرگ سهیم هستند ذخیره آخرت همه عزیزان باشد.

رئیس جمهور در رابطه با افزایش چشمگیر رشد تولید مسکن برای مدد جویان کمیته امداد گفت: خبر بسیار خوب امروز این است که تولید مسکن برای مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد نسبت سال ۱۴۰۲ به ۱۴۰۱، ۴۴ درصد رشد داشته است.

رئیس جمهور گفت: امیدوارم میزانی  هم که در اختیار بنیاد مسکن و کمیته امداد است به نتیجه برسد و در اختیار مددجویان قرار گیرد تا هیچ مددجوی فاقد مسکن در کشور نداشته باشیم.

این واحدهای مسکونی به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث و به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت واگذار شده است.در این جلسه استاندار های برخی از استان های کشور از طریق ارتباط ویدیویی برخط برنامه ها و گزارشات خود را ارائه دادند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.