۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶
کد خبر: 986583

سرپرست جدید هیئت بسکتبال خراسان رضوی از برنامه استعدادیابی فدراسیون بسکتبال ویژه پسران و دختران برای تیم ملی ۲۰۲۵ خبر داد.

فراخوان استعدادیابی فدراسیون بسکتبال در استان

به گزارش قدس آنلاین، حکیم‌پور اعلام کرد بر این اساس هیئت بسکتبال استان در نظر دارد با برگزاری تمرین انتخابی ویژه بازیکنان رده سنی زیر ۱۶ سال ۱۳۸۷/۱۰/۱۲ (۲۰۰۹/۱/۱) تا تاریخ ۱۳۸۹/۱۰/۱۰، تعداد موردنظر فدراسیون که در هر رده سنی (۲۰ بازیکن) می‌باشد را انتخاب و به برنامه تست ارزیان فدراسیون که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۳۰ و ۳۱ اردیبهشت) در خانه بسکتبال مشهد برگزار می‌شود معرفی نماید.

مهدی میرشفیعی دبیر هیئت استان نیز گفت: لازم است مربیان و مسئولان هیئت‌های بسکتبال شهرستان‌ها بازیکنان مستهد در این رده را بر اساس ضوابط اعلام شده به هیئت استان معرفی تا در مرحله درون استانی که (جمعه ۱۴۰۳/۲/۲۸) برگزار می‌شود مشخص و به مرحله تست ارزیابان فدراسیون در خانه بسکتبال مشهد معرفی شوند.

دبیر هیئت استان ادامه داد، ۴ نفر ارزیابان اعزامی از فدراسیون خانم رژان محمودی و آقایان حسن‌پور، حامد سهراب‌نژاد و نور افزار هستند. همچنین آقای سیامک محمدزاده و خانم دکتر ربابه محمودی از سوی هیئت استان بعنوان مسئولان هماهنگی استانی طرح استعدادیابی فدراسیون در خراسان رضوی به کمیته استعدادیابی معرفی شدند. تمرین انتخابی دختران پنجشنبه (۱۴۰۳/۲/۲۷) از ساعت ۹ صبح الی ۱۵:۳۰ در خانه بسکتبال خواهد بود.

علی عبداحد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.