دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفت: خدمت به مردم امروز از هر زمان دیگری بیشتر نیاز است، مخصوصا برای اینکه بتوانیم حس اعتماد بین مسئولین و مردم ایجاد کنیم و اگر بتوانیم ‌این‌ مهم را الگو قرار دهیم مسیر شهید جمهور را طی کرده‌ایم.

در مسیر خدمتگذاری همچون شهید جمهور، اعتماد بین مردم و مسئولین را احیا کنیم

آیت‌الله رمضانی -دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)- در مورد ویژگی‌های شخصیتی شهید سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: یکی از برجستگی‌های شخصیتی شهید رئیسی صداقت ایشان بود، آنچه که برای همه ما به ویژه مسئولین می‌تواند ضرورت داشته و الگو باشد برخورد صادقانه با مردم است.

وی ادامه داد: آنچه از مفاهیم اسلام استفاده می‌شود این است که انسان هرکاری می‌خواهد انجام دهد باید با صدق و صداقت انجام دهد. نگاهی که در خدمت باید داشت به ویژه در ارتقای نظام جمهوری اسلامی همین صداقت است، مهم‌ترین نکته‌ای که یک سیاستمدار دینی باید داشته باشد نگاه صادقانه است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) بیان کرد: در سیاست نباید از هر ابزاری بخواهیم برای تثبیت قدرت  استفاده کنیم.  از این رو یکی از برجستگی‌ها شخصیتی شهید رئیسی همین صداقتش بود که همه مسئولان امروز باید از آن استفاده کنند.

آیت‌الله رمضانی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شخصیتی این شهید روحیه خدمتگذاری بود. وی خستگی نمی‌شناخت و خستگی ناپذیر بود و خستگی را خسته کرد، خیلی‌ها امثال بنده به ایشان تذکر می‌دادیم که قدری استراحت کنید تا بتوانید در روزهای بعد کار را با قوت بیشتری پیگیری‌تری کنید اما ایشان در حوزه خدمت سر از پا نمی‌شناخت و این هم نکته‌ای است که مسئولان‌ ما باید از آن سرمشق بگیرند.

وی افزود: خدمت به مردم امروز از هر زمان دیگری بیشتر نیاز است، مخصوصا برای اینکه بتوانیم حس اعتماد بین مسئولین و مردم ایجاد کنیم. از این رو باید نهضت خدمت‌رسانی سرلوحه کار خودمان قرار بدهیم و اگر بتوانیم ‌این‌ مهم را الگو قرار دهیم مسیر شهید جمهور را طی کرده‌ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.