سوارکاری استان خراسان رضوی ماه هاست در رخوت به سر می‌برد و در فصلی که معمولاً مسابقات پرش با اسب رونق داشته در سکوت کامل است.

تاج فیروز با تاکید بر برگزاری مجمع سوارکاری: نامزد غیر قانونی را کنار می گذاریم

به گزارش قدس آنلاین، بعد از کنار رفتن عباس‌زادگان از ریاست این هیئت ورزشی و مشخص شدن سرپرست هنوز بنا به دلیلی نامعلوم مسابقات برگزار نمی‌شود و باشگاهداران و سوارکاران برای تعیین تکلیف ریاست هیئت منتظر برگزاری مجمع انتخاباتی آن هستند. مجمعی که دو نامزد دارد و به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی هنوز استعلامات لازم برای تأیید نامزدها از مراجع ذی صلاح به طور رسمی اخذ نشده است. تاج فیروز در مورد اوضاع این روزهای سوارکاری استان می‌گوید: ما منتظریم جواب نامه‌های ما در خصوص استعلامات لازم بیاید تا بلافاصله کار را برای برگزاری مجمع آغاز کنیم. وی نامزدهای فعلی را دو نفر ذکر کرد که یکی عباس زادگان،رئیس قبلی و دیگری سرهنگ دولخانی هستند.

 وی در خصوص شایعه دوتابعیتی بودن و حضور غیر قانونی یکی از نامزدها در انتخابات گفت: من هم مواردی را در این خصوص شنیده‌ام اما رسیدگی به این امور در حوزه اختیارات مراجع ذی صلاح است و ما هم تابع نظر آن‌ها هستیم.

اما طبق قانون اگر نامزدی دو تابعیتی باشد حق شرکت در انتخابات را ندارد. تاج فیروز با اشاره به استقلال اداره ورزش و جوانان برای برگزاری مجامع گفت: به شایعات در خصوص لغو مجمع توجه نکنید و ما مجمع را قانونی برگزار خواهیم کرد و اصلاً بحث ابطال نام‌نویسی‌ها به دلیل توصیه‌ها مطرح نیست.

تاج فیروز ضمن تشکر از حمید نیکویی برای راه‌اندازی و تجهیز پیست اسب‌دوانی ثامن گفت: تمایل ما ادامه کار با آقای نیکویی بود که میسر نشد بنابراین در دور جدید تغییراتی در نحوه راه‌اندازی و اداره این مجموعه خواهیم داشت که منتظریم مراحل قانونی واگذاری‌ها تکمیل شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.