وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در ۳۳ ماه حضور رئیس جمهور شهید ۲۰۰ هزار ردیف استخدامی به آموزش و پرورش تخصیص یافت، گفت: ۷۰۰۰ مدرسه در دوره ایشان ساخته شده است.

اختصاص ۲۰۰ هزار ردیف استخدامی به آموزش و پرورش در دولت شهید رئیسی

رضامراد صحرایی در آیین گرامیداشت شهدای خدمت که در مسجد اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد با بیان اینکه رئیس جمهور شهید توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشتند گفت: اینکه آموزش و پرورش اولویت ما نیست بلکه اولیت ماست» سخن پرتکرار ایشان بود.

وی با بیان اینکه ایشان کمک ویژه‌ای به تربیت معلم داشتند به طوری که برای پیگیری یکی از مشکلات دانشگاه فرهنگیان در کمبود فضا شخصا بالغ بر ۲ ساعت وقت گذاشتند افزود: ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در دوره ایشان ارتقاء پیدا کرد و هیئت جذب مرکزی برای دانشگاه فرهنگیان تشکیل و آیین نامه جذب نخبگان بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان مصوب شد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شهید جمهور حضور ویژه‌ای در بین دانش آموزان و معلمان داشتند ادامه داد: مسأله جذب معلم و تقویت معاونت پرورشی از دغدغه‌های اصلی ایشان بود و با پیگیری ایشان طرح تحول معاونت پرورشی و فرهنگی به شورای عالی انقلاب فرهنگی رفت.

صحرایی با بیان اینکه نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با پیگیری ایشان در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد گفت: عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت آموزش روی میز رئیس جمهور شهید بود.

وی با بیان اینکه ایشان رئیس جمهوری بود که از ستاد تا کف مدرسه برای پیگیری امور نظام تعلیم و تربیت حضور پیدا کرد افزود: در ۳۳ ماه حضور ایشان ۲۰۰ هزار ردیف استخدامی تخصیص یافته و ۷۰۰۰ مدرسه در دوره رئیس جمهور شهید ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.