ولین قسمت از رئالیتی‌شو (برنامه واقع‌نما) «کارمانی» با شعار «تماشای این برنامه به سود شماست» و اجرای محمد سلوکی از ۸ خردادماه در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

محمد سلوکی مجری برنامه اقتصادی «کارمانی» شد

به گزارش قدس آنلاین، رئالیتی‌‎شو کارمانی با اجرای محمد سلوکی و کارگردانی محمدرضا رضائیان، هر سه‌شنبه، ۸ صبح در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. این برنامه با هدف ترویج سرمایه‌گذاری جمعی و رونق کسب‌وکارها، بدنبال ایجاد فرصت‌های جدیدی برای سرمایه‌گذاری است.

در این برنامه، ۵۰ تیم که شرایط لازم برای تامین مالی جمعی را دارند، حضور خواهند داشت و در هر قسمت دو تیم، طرح‌های خود را به سه متخصص حوزه اقتصاد، مدیریت، کارآفرینی و... ارائه می‌دهند. در نهایت، تیم‌های‌ برتر موفق به دریافت مجوز برای راه‌اندازی پویش تامین مالی جمعی در یک سکو خواهند شد.

محمد سلوکی مجری برنامه اقتصادی «کارمانی» شد+ فیلم

این برنامه با ارائه بستری امن و شفاف، سرمایه‌گذاری را برای افراد با هر سطح دانش و تجربه مالی آسان می‌کند. افراد با سرمایه‌گذاری حداقل 500 هزار تومانی در طرح‌های برنده، می‌توانند در سود آن طرح‌ها سهیم شده و به رونق کسب‌وکارها کمک کنند.

سکوی تامین مالی جمعی کارن‌کراد، با حمایت بانک کارآفرین‌ و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اقدام به ساخت رئالیتی‌شو کارمانی کرده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید محمد علی رسولی ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 0
    سلام برنامه ای مارکت محور که در واقع بررسی های واقعی باید انجام دهد که سرمایه گذاری های جمعی به سمت صنایع سوق داده شوند. چند نکته مهم است اول نگاه داوران به هیچ عنوان ایرانیزه نبود و بر اساس رفتار بازار ایران به نظرم دیده نشد . دوم سوالات بسیار محدود و کلان پرسیده می شد و قطعا ریسک در هر سرمایه گذاری که به این شکل دیده شود بالا خواهد بود با ارائه چند سوال محدود نمی توان برای چند ده میلیارد برنامه ریزی کرد و دستور صادر کرد شاید بررسی ها بیشتر پشت دوربین باشد و این اساسا شفافیت را برای سرمایه گذار به همراه ندارد مخاطب قطعا و حتما دارای عمق بیشتری از بینش سرمایه گذاری احتیاج دارد. چهارم تیم مارکت بسیار به کسب و کار سطحی نگاه می کند. پنجم تولید و موانع آن اساسا دیده نشد. ششم نظرهای داوران بر اساس سلیقه صادر می شود نه نگاه درست و واقعی بازار ایران. هفتم تنها راه حل بر ون رفت از بحران تولید صادرات محور نیست چرا در هیچ موردی تحقیق و تفحص نشد ؟ البته برنامه اول بود و قطعا بهتر پیش می رود اما از یک برنامه تا برنامه دیگر قطعا میزان عددی سرمایه گذاری قابل توجه خواهد بود البته با ارائه بهتر