رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ محورهای مسدود کدامند؟

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آغاز محدودیت تردد در جاده هراز گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده، محور هراز در روز دوشنبه‌های هر هفته به‌دلیل اجرای عملیات خاک‌برداری و اصلاح شیب ترانشه در محدوده قلابن، موقتاً و به شکل ساعتی مسدود می‌شود. این طرح از امروز هفتم خرداد آغاز شده و بر اساس آن تردد از هر دو مسیر رفت و برگشت هراز از ساعت ۸ تا ۱۷ ممنوع است.

شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران – پردیس و در آزادراه قزوین – کرج نیمه سنگین است. همچنین در آزادراه کرج – تهران حدفاصل گلشهر تا پل کلاک نیز ترافیک پرحجم است.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل دهشاد تا احمدآباد مستوفی گزارش شده و در محور شهریار – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: تا ساعاتی بعد ترافیک در این معابر به حالت عادی باز می‌گردد و مجدداً از عصر به بعد شاهد شروع ترافیک در محورهای خروجی از تهران به سمت کرج خواهیم بود.

شیرانی در مورد وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از آن است که جو آرام در جاده‌های کشور حکم فرماست، اما با توجه به طولانی شدن روز، لازم است که رانندگان حتماً استراحت کافی را در حین رانندگی داشته باشند.

وی افزود: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.