قدس آنلاین:مدیر کل ورزش و جوانان از افتتاح دو طرح ورزشی روستایی همزمان با فرا رسیدن ایام ا... دهه فجر در استان خبر داد.

افتتاح  سالنهای  ورزشی روستایی در خراسان شمالی

علی روشن در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، گفت: این دو طرح ورزشی شامل سالن ورزشی چند منظوره روستای کیکانلو در مانه و سملقان با 676 متر مربع زیربنا و زمین روباز روستای باغان از توابع شهرستان شیروان با 6100 مترمربع مساحت می باشد.
وی افزود: سالن ورزشی روستای کیکانلو در سال 89 از محل اعتبارات استانی ساخته شده و دارای امکاناتی نظیر رختکن، سرویس های بهداشتی و فضای اداری می باشد.
وی همچنین با اشاره به افتتاح زمین روباز روستای باغان نیز گفت: برای این طرح ورزشی 6 هزار متر فضای روباز و 100 مترسالن ورزشی برای ورزشهای تشکی و مربوط به بانوان تعبیه شده که در سال 90 از محل اعتبارات ملی، دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان ساخته شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد: در مجموع برای ساخت و بهره برداری از این دو طرح ورزشی 2 میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.
با بهره برداری از این طرح ها بیش از 2 هزار نفر از مزایای آن بهره مند خواهند می شوند.
همچنین رئیس هیات ورزش های همگانی استان از برگزاری 48 برنامه فرهنگی ورزشی در قالب هیات ورزش های همگانی در دهه فجر خبر داد.
مجید جودت با اعلام این خبر گفت: این برنامه های در قالب همایش ها و مسابقات به تصویب ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان رسید.
وی افزود:برگزاری مسابقات ادارات در رشته های فوتسال و والیبال و همایش ورزش های صبحگاهی از مهمترین برنامه های این هیات در شهرستانها در طول ایام دهه فجر به شمار می آید.
رئیس هیات ورزش های همگانی،برگزاری مسابقات وی‍ژه بانوان،مسابقات ایستگاهی،بازی های رایانه ای،دوی همگانی،طناب زنی،جشنواره بازی های مهد های کودک،همایش کوهپیمائی عمومی را از دیگر برنامه های محوری ایام ا... دهه فجر در کلیه شهرستان ها برشمرد.
جودت با اشاره به اینکه اعتبارات هیات های ورزشی استان امسال بسیار ناچیز بوده است خاطرنشان کرد: کمبود اعتبارات ورزشی نه تنها مانع از برگزاری برنامه های دهه فجر امسال نخواهد بود ،بلکه برنامه های امسال پررنگ تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد
انتهای خبر/.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.