تحولات منطقه

۳۰ مهر ۱۴۰۴ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۱۰۴۶۶۹

ترند هانتر نوشت: برند معروف تنقلات «Cheetos» طی اقدامی خلاقانه، از محصولی رونمایی کرده که هیچ‌کس انتظارش را نداشت: شلوار مخصوص خوردن چی‌توز! 

شلواری مخصوص پفک خوردن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این شلوار نارنجی‌رنگ که مطابق با رنگ بسته‌های چی‌توز طراحی شده، روی ران ها پارچه‌ای شبیه به حوله دارد تا افراد بتوانند دستانشان را که آغشته به «پفک» است، راحت روی لباسشان پاک کنند، بدون کوچکترین احساس گناه یا همراه نگاه خشمگین مادر!

در طراحی این شلوار جیب‌ بزرگ مخصوصی در نظر گرفته شده که اندازه ی یک پاکت کامل چی‌توز جا دارد؛ طوری که شما می‌توانید پفک دلخواهتان را حمل کنید. این ایده که توسط آژانس تبلیغاتی BBDO نیویورک برای کمپین جهانی برند ساخته شده، در شبکه‌های اجتماعی غوغا به پا کرده و هزاران کاربر آن را «ترکیب مد و خلاقیت» نامیده‌اند.

مدیر بازاریابی چیتوز در معرفی این محصول گفته است: «ما همیشه به دنبال راهی بودیم تا خوردن Cheetos را بدون دردسر و با لذت کامل تجربه کنید — حالا دیگر لازم نیست از پودر پفک روی انگشتانتان فرار کنید، چون شلوار خودش کار نظافت را انجام می‌دهد!» این کمپین به‌سرعت به یکی از ترندهای جهانی بدل شده و کارشناسان بازاریابی از آن به‌عنوان یکی از خلاقانه‌ترین تبلیغات سال یاد می‌کنند.

برچسب‌ها

حرم مطهر رضوی

کاظمین

کربلا

مسجدالنبی

مسجدالحرام

حرم حضرت معصومه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha