تحولات منطقه

کارگروه مدیریت شرایط اضطرار گرد و غبار خراسان رضوی برای شهروندان مشهدی هشدار خودمراقبتی صادر و هرگونه فعالیت ورزشی در فضای روباز را ممنوع اعلام کرد.

کارگروه مدیریت شرایط اضطرار گرد و غبار برای شهروندان مشهدی هشدار خودمراقبتی صادر کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس کارگروه مدیریت شرایط اضطرار گرد و غبار خراسان رضوی شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری این کارگروه گفت: به‌دنبال هشدار زرد اداره کل هواشناسی و ورود توده گرد و غبار به استان و به‌ویژه مشهد و تداوم وضعیت ناسالم، هشدار خود مراقبتی برای شهروندان این کلانشهر برای فردا ۶ آبان ماه صادر شد.

مسعود یاوری افزود: توصیه می‌شود شهروندان علاوه بر رعایت بحث حفاظت فردی و استفاده از ماسک با محدود کردن یا حذف ترددهای غیرضروری در فضای باز و حتی تردد با وسیله نقلیه شخصی از درگیر شدن با پدیده گرد و غبار پیشگیری کنند.

وی اظهار کرد: در این شرایط افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی باید از تردد در سطح شهر خودداری کنند.

رییس کارگروه مدیریت شرایط اضطرار گرد و غبار خراسان رضوی تاکید کرد: شهروندان در مشهد باید از پیاده‌روی و ورزش‌های عمومی در فضای باز خودداری و امور خود را به وقت دیگری موکول کنند و همچنین تمامی فعالیت های ورزشی در شهر مقدس مشهد به خصوص در مدارس فردا ممنوع است.

یاوری همچنین از تمامی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های فعال در مشهد درخواست کرد تا با اطلاع‌رسانی مناسب زمینه مشارکت عمومی در کاهش ترددها و رعایت هشدارهای خود مراقبتی را فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha