تحولات منطقه

رسانه‌های محلی گزارش دادند بمب‌گذاری انتحاری امروز در اسلام‌آباد بیش از ۳۰ کشته و زخمی داشته است.

بمب‌گذاری انتحاری در اسلام‌آباد با ۱۲ کشته و ۲۰ زخمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های پاکستانی امروز (سه‌شنبه) گزارش دادند که در حمله انتحاری در بیرون دادگاهی در اسلام‌آباد، پایتخت پاکستان، ۱۲ نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی «نیو نیوز» پاکستان امروز گزارش داد: «در بمب‌گذاری انتحاری در بیرون دادگاهی در اسلام‌آباد، دوازده نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.»

شبکه تلویزیونی «سما» پاکستان پیش از این گزارش داده بود که در این انفجار ۶ نفر کشته و ۱۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

دو مقام امنیتی که نخواستند نامشان فاش شود، به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفتند که یک خودروی بمب‌گذاری ‌شده باعث انفجار شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha