قدس آنلاین: مسؤول فرهنگی ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان، طرح گفتمان خوبان را موجب ارتقا سلامت روانی جامعه ذکر کرد و گفت: این طرح در فضای مجازی و با هدف ارتقای سلامت روانی و اخلاقی جامعه اجرا می‌شود.

طرح "گفتمان" خوبان سلامت روانی جامعه را افزایش می دهد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت‌الاسلام میثم ریاحی ، از اجرای طرح گفتمان خوبان در فضای مجازی خبر داد و تصریح کرد: این طرح با اهداف فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، سلامت و بهداشت، محیط زیست و ورزشی در فضای مجازی راه‌اندازی شده است.
وی در ادامه افزود: هدف از این طرح ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است که با استفاده از ظرفیت‌های جامعه در تلاش است تا فضای اجتماع را به سمت کم‌ترین منکرات و بیشترین معروفات سوق دهد و موجب ارتقا سلامت روانی و اخلاقی جامعه با مدیریتی جهادی شود.
ریاحی بررسی مقتضیات زمان و راهبردهای دشمن در جنگ فرهنگی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ و روحیه همکاری و ارائه الگو برای بهتر شدن زندگی، شناسایی، جذب و تسریع در ایجاد نهضت شهروند مسئول، از دیگر دستاوردهای این طرح خواهد بود.
مسئول فرهنگی ستاد احیا استان اصفهان با اشاره به منکرات موجود در فضای مجازی اظهار کرد: کاهش منکرات و اقبال از منکرات در فضای مجازی از دیگر نکاتی است که در طرح گفتمان خوبان پیگیری می‌شود، استفاده از اندیشمندان و هنرمندان ارزشی و ولایی از راهبردهای طرح گفتمان خوبان برای دستیابی به اهداف مهم فرهنگی در فضای مجازی است.
وی ضمن تأکید بر مبارزه با ناتو فرهنگی گفت: در طرح گفتمان خوبان جامعه‌ای خودانگیخته و احیاگر تشکیل خواهد شد که در معرکه عظیم جنگ فرهنگی به مبارزه و مقابله با تهاجمات فرهنگی می‌پردازند و تشکیل شورای نظارت راهبردی، مجمع خبرگان و ایجاد کانون‌های فعال در فضای مجازی از مهم‌ترین راه‌کارهای این جوامع فعال در عرصه فضای مجازی است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.