قدس آنلاین،الف.زمینی؛ اعزام هیات ویژه برای بررسی رخداد تروریستی سراوان و گزارش مرکز آمار در خصوص نرخ بیکاری؛ از جمله مهمترین خبرهای امروز روزنامه های کشور بودند.

از "برخود سیاسی با سهام عدالت" و " گلایه امنیتی از دیپلماسی" تا "دومین آمارسازی دولت"

کوه‌پیمایی صبحگاهی رهبر انقلاب در ارتفاعات تهران

روزنامه "کیهان" در یکی از تیترهای خود می نویسد: "اولین بار پس از عمل جراحی؛ رهبر انقلاب در ارتفاعات تهران کوه پیمایی کردند"

رهبر معظم انقلاب هنگام انجام کوه‌پیمایی فرمودند این اولین بار است که پس از انجام عمل جراحی به کوه می‌آیند و پزشکان این کار را برای دوران پس از نقاهت مفید دانسته‌اند.

رهبر انقلاب اسلامی از سالهای جوانی در فرصت‌های مختلف به کوه می‌روند و همواره مردم را به ورزش و استفاده از فرصت‌های کوه‌پیمایی سفارش کرده‌‌اند.

***

برخورد سیاسی با سهام عدالت

روزنامه "قدس" در تیتر یک خود نوشت: "رویارویی با مافیای 250 نفری سهام عدالت"

"عصرایرانیان" هم از قول "پاک بین" در یکی از تیترهای فرعی خود نوشت: "دولت با سهام عدالت سیاسی برخورد می کند"

روزنامه "کسب و کار" نیز در خصوص سهام عدالت نوشت: "سهام عدالت؛ بدون مدیریت، بدون سود"

***

گلایه امنیتی از دیپلماسی

در تیتر دیگری در روزنامه "قدس" می خوانیم: "اعزام هیات ویژه برای بررسی رخداد تروریستی سراوان"؛ گفتنی است این اقدام از سوی کمیسیون امنیت ملی مجلس انجام می شود.

روزنامه "وطن امروز" نیز از انتقاد فرمانده نیروی انتظامی از تعلل وزارت امورخارجه درباره تروریست های مستقر در پاکستان نوشت. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "گلایه امنیتی از دیپلماسی"

در روزنامه "حمایت" می خوانیم: "احمدی مقدم: تبدیل شدن خاک پاکستان به محل امن تروریست ها قابل قبول نیست"

روزنامه "کائنات" در تیتر اول خود خبر از دستگیری عوامل حادثه تروریستی سراوان می دهد.

در "عصرایرانیان" از قول نمایندگان مجلس در پی شهادت 4مامور نیروی انتظامی می خوانیم: "پاکستان تروریست ها را نابود نکند، خودمان اقدام می کنیم"

روزنامه "شرق" هم در تیتر اول خود خبر از بازداشت 14 تروریست می دهد.

***

باز هم تیترهایی جنجالی در خصوص بنزین داخلی!

روزنامه "کیهان" با بیان "لاپوشانی یک سال سیاه نمایی و تشویش اذهان عمومی درباره بنزین داخلی"، در تیتر یک خود نوشت: "سخنگوی دولت سخنان خود را تکذیب کرد"

"آرمان امروز" نیز از "تغییر 180 درجه ای سخنان نوبخت توسط کیهان و رسانه های خاص" می نویسد. این روزنامه در تیتر خود می آورد: "شیپور گشاد تندروها درباره بنزین آلوده"

روزنامه "آفتاب یزد" نیز با بیان اینکه "در آلوده بودن بنزین پتروشیمی جای شک و شبهه ای نیست" در تیتر یک خود می نویسد: "تیر مخالفان دولت به سنگ خورد"

***

پایان کوبانی و قمار اردوغان

روزنامه "جمهوری اسلامی" در تیتر یک خود می نویسد: "35نفر قربانی اعتراض به سیاستهای حمایتی اردوغان از داعش"

این روزنامه در سرمقاله خود در مطلبی با تیتر "این همسایه غیرقابل اعتماد" می نویسد: "دولت ترکیه، اکنون به یک تهدید برای امنیت منطقه و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است. این تهدید را دولتمردان ما نباید نادیده بگیرند یا از کنار آن با غفلت و بی‌تفاوتی عبور کنند."

"روژان" نیز از ترکیه و مانع تراشی هایش برای نیروهای ائتلاف می نویسد. در تیتری از این روزنامه می خوانیم: "پایان کوبانی و قمار اردوغان"

روزنامه "ایران" از قول "سید حسن خمینی" می نویسد: "داعش نتیجه تعطیلی باب اجتهاد است"

و روزنامه "اطلاعات" نیز در تیتر یک خود از قول "پنتاگون" نوشت: "توانایی نابودی داعش در کوتاه مدت را نداریم"

***

دومین آمارسازی دولت؟

روزنامه "ایران" در تیتر یک خود می نویسد: "نرخ بیکاری تک رقمی شد"

روزنامه "اعتماد" نیز با بیان اینکه بر اساس گزارش مرکز آمار نرخ بیکاری پس از 6 سال، تک رقمی شد؛ در تیتر یک خود نوشت: "نرخ بیکاری 9 و نیم درصد"

در همین راستا روزنامه "ابرار" با تامل برانگیز دانستن گزارش مرکز آمار از وضعیت آمار، در تیتر یک خود می نویسد: "نرخ بیکاری تک رقمی شد!"؛ روزنامه ابرار سعی کرده است با استفاده از علامت تعجب در انتهای تیتر یک خود، تردیدش را نسبت به خبر اعلام شده در خصوص تک رقمی شدن نرخ بیکاری نشان دهد.

روزنامه "جوان" نیز در این خصوص تیتر زد: "9 و نیم درصد بیکاری با 9 و نیم میلیون بیکار"

روزنامه اقتصادی "جهان صنعت" در مطلبی تحت عنوان "دومین آمارسازی دولت از شاخص های اقتصادی" می خوانیم: "در حالی که براساس واقعیت موجود، اقتصاد ایران همچنان گرفتار رکود است و بنا بر اذعان حسن روحانی، رییس‌جمهور با رونق اقتصادی فاصله زیادی داریم، مرکز آمار از کاهش نرخ بیکاری خبر داده است."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.