۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 249781

بازیکن برزیلی پرسپولیس در حالی به این تیم پیوسته که بعضی از اعضای کادر فنی از جذب وی بی اطلاع‌اند و بر حضور بازیکنان خارجی در تست فنی تاکید دارند.

اوضاع وحشتناک بازیکن مد نظر پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه پرسپولیس که از مدت‌ها پیش به دنبال جذب بازیکنان جدید برای نیم فصل دوم لیگ برتر بود، سرانجام پای دو بازیکن برزیلی را به ایران باز کرد. این بازیکنان روز گذشته تست پزشکی هم دادند و در نهایت اعلام شد که یکی از آنها پیراهن پرسپولیس را در نیم فصل به تن خواهد کرد.

"فرانسیسکو دی سالس" بازیکنی است که طبق ادعاهای مطرح شده مورد پسند کادر فنی قرار گرفته و بدون تست فنی در پرسپولیس بازی خواهد کرد. فرانسیسکو که در حال حاضر 28 ساله است، سال گذشته در تیم اتلتیکو لیننسه برزیل حضور داشت و حتی یک بازی هم برای این تیم انجام نداد.

این بازیکن سال 2012 هم در دو تیم مختلف بازی کرده بود و از مجموع 20 بازی برای دو تیم آراپونگاس و استارا زاگورا تنها موفق شده بود دو گل به ثمر برساند.

در حالی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به حضور بازیکنان خارجی در تست فنی تاکید کرده بود، مدیر برنامه‌های این بازیکن مدعی شده است که هیچ کدام از بازیکنانی که وی برای پرسپولیس می‌آورد در تست فنی شرکت نخواهند کرد. این مدیر برنامه اعلام کرده است که "احتمالا درخشان روی این بازیکن نظر داشته و از وی خوشش آمده است" برای همین تست فنی در کار نخواهد بود.

از سوی دیگر حسین عبدی مربی پرسپولیس در گفتگو با خبرگزاری مهر ضمن رد پیوستن فرانسیسکو به پرسپولیس به صورت سربسته، گفت: تا وقتی تمام مسائل روشن نشده، هیچ چیز قطعی نیست. مربی پرسپولیس همچنین اظهار امیدواری کرد بازیکنان خارجی در تست فنی و تمرینات تیم حضور یابند و سپس درباره پیوستنشان به پرسپولیس اظهار نظر شود.

به نظر می‌رسد مشکلات پرسپولیس که در نیم فصل اول، کمبود بازیکن در بعضی از پست‌ها را به شدت حس می‌کرد حالا به شکل جدیدی خودش را نشان می‌دهد و آن هم "افتادن در دیگ از هول حلیم" است.

در حالی که مدیر برنامه یک بازیکن خارجی به نقل از سرمربی تیم اعلام می‌کند بازیکنش نیازی به حضور در تست فنی ندارد، مربی و مدیرعامل باشگاه بر حضور بازیکن در تمرینات قبل از عقد قرارداد تاکید دارند. مشخص نیست این تناقض گویی درباره اولین خرید خارجی پرسپولیس به چه دلیل بوده و آیا این موضوع نشان دهنده اختلافاتی است که زیر پوست باشگاه و کادر فنی در جریان است؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.