۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
کد خبر: 984398

براساس گزارشی که واحد (۱۶۲) امور ارتباط با مخاطبان اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان صداوسیما، تولید «نون‌خ ۶» از درخواست‌های مخاطبان سیما بوده است. در حالی‌ که مهدی فرجی در نشست با اهالی رسانه، پایان این مجموعه را اعلام کرده بود.

«نون‌خ ۶» ساخته می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، براساس گزارشی که واحد (۱۶۲) امور ارتباط با مخاطبان اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان در اختیار هفته‌نامه صداوسیما قرار داده است، این هفته و در بازه زمانی چهارم تا ۱۱ اردیبهشت ۳۰ هزار و ۱۶۱ پیام در سامانه (۱۶۲) امور ارتباط با مخاطبان به ثبت رسیده است که شامل ۱۶ هزار و ۹۶۲ پیام صوتی، ۵۷۸۲ پیام تلفنی و ۷۴۱۷ پیامک می‌شود.

بر این اساس، شبکه یک سیما سریال‌ «نون‌خ ۵» با اختلاف زیاد از سایر برنامه‌ها بیشترین تماس را داشته که مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره سریال‌ «نون‌خ ۵» نیز شامل تشکر از محتوای جذاب، شاد، طنز، خانوادگی و سرگرم‌کننده، نقش‌آفرینی هنرمندانه بازیگران، کارگردانی قوی و نمایش فرهنگ و آداب و رسوم اقوام کردزبان و درخواست تولید و پخش فصل جدید سریال بوده است.

چندی پیش مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون خ» در نشست با اهالی رسانه عنوان کرده بود: هنوز خیلی زود است که درباره فصل ششم این سریال صحبت کنیم؛ سعید آقاخانی نیز یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد که «نون خ ۵» پایان سری مجموعه «نون خ» است.

او در نشست مذکور عنوان کرده که هنوز تصمیمی برای ساخت فصل جدید وجود ندارد، اما شاید درخواست مردم باردیگر پرونده تولید سری جدید این سریال موفق را باز کند.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.