قدس آنلاین: آئین تکریم و معارفه مدیر شعب استان اصفهان با حضور عیسی کاظم نژاد عضو محترم هیئت مدیره بانک سپه، شکربیگی مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور حراست و جمعی از روسای شعب و کارکنان بانک سپه در اصفهان برگزار شد.

سیزدهمین مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان انتخاب شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ،

عضو هیئت مدیره بانک سپه در سخنانی در این مراسم با اشاره به ارایه خدمات بانکی و تسهیلات به فعالان اقتصادی توسط این بانک گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، بانک سپه همچون گذشته بعنوان بازوی اقتصادی دولت در تحقق اهداف دولت تدبیر و امید وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام می دهد.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد بانک سپه در استان اصفهان گفت: با همکاری و همراهی مدیران و کارکنان شعب بانک سپه در سراسر کشور امروز شاهد رونق و توسعه بیش از پیش در تمام زمینه ها هستیم.

در ادامه این مراسم ، مشاور مدیرعامل و مدیر کل امور حراست بانک سپه در سخنانی با بیان این مطلب که کارکنان بانک سپه در زمره سالمترین کارکنان سیستم اداری هستند، ابراز امیدواری کرد: در سالی که مزین به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است، بتوانیم با مدیریت آقای باقری و اراده و عزم استوار کارکنان منطقه اصفهان برگ زرین دیگری بر افتخارات بانک سپه بیافزاییم.

در ادامه ، گراوند مدیر سابق شعب استان اصفهان در سخنانی ضمن خوشامدگویی به حاضرین و تقدیر از زحمات همکاران و همدلی و همراهی آنها از مدیریت محترم عامل بانک سپه و دیگر مدیران ارشد که در این مدت بانک سپه استان اصفهان را یاری نمودند تشکر کرد.

وی افزود: موفقیت های کسب شده در استان حاصل همدلی و تلاش های بی شائبه همکاران در ستاد و شعب بوده و جا دارد از معاونین استان، علی الخصوص آقای باقری که زحمات بسیاری برای تعالی بانک سپه در استان اصفهان کشیدند تشکر کنم.

در پایان این مراسم، حمیدرضا باقری ضمن تشکر از اعتماد مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک سپه به استان اصفهان ابراز امیدواری کرد: با استعانت از خداوند سبحان و توجهات حضرت ولی عصر (عج) بتوانیم با تکیه بر عزم راسخ همکاران خود در استان اصفهان همچون گذشته جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و به حرکت درآوردن چرخه های اقتصادی استان گام های موثری برداریم.

مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان برنامه استراتژیک خود را برای مدیریت شعب بانک سپه استان، ارتقاء جایگاه بانک سپه و تحقق اهداف اقتصادی دولت تدبیر و امید، حول 4 محور اصلی اعتماد به کمک الهی، مدیریت جهادی، خودباوری و عزم ملی که نشأت گرفته از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می باشد را به طور اجمال بیان کرد.

گفتنی است حمیدرضا باقری متولد سال 1346 و دارای مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه اصفهان است.

وی ریاست حوزه یک اصفهان و شعب رباط، بزرگمهر و همچنین مدیر شعب استان قزوین، رئیس شعبه ممتاز الف مرکزی تهران، رئیس شعبه ممتاز الف بیهقی و در نهایت معاون اداری مالی استان اصفهان را در کارنامه اجرایی خود دارد.

باقری از جانبازان هشت سال دفاع مقدس می باشد در سال 85 به عنوان کارمند نمونه ملی شناخته شد و گروه های تشویقی متعددی را در پرونده خود دارا می باشد.

وی از سال 1367 تاکنون توانسته در بخش های مختلفی از بدنه بانک سپه خدمات ارزنده ای را ارائه نماید. همین امر موجب شد تا بعنوان یکی از مدیران موفق بعنوان مدیر شعب بانک سپه استان اصفهان انتخاب شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدي IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    6 0
    تبريک
  • محمد حق شناس IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    1 0
    بسیار جای خورسندی وخوشحالی است که مدیر متفکر با خدا جانبازی عزیز و دوست داشتنی سکان دار بانک سپه منطقه اصفهان شداند از این بابت به خود می بالیم از خداوند توفیق روز افزون برای همه عزیزان طلب منمایم