پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین:شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالي از رسيدگي به 10 پرونده در جلسه هیات حل اختلاف و داوری خبرداد.

تعيين تكليف 10 واحد صنعتي راكد در شهركهاي صنعتي خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبجنورد، مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي گفت، به منظور رسیدگی و حل اختلاف پرونده‌هایی که به تعهدات قراردادی خود عمل نکرده‌اند، جلسه حل اختلاف و رسیدگی به این پرونده‌ها با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به عنوان داور و حکم مرضی الطرفین برگزار شد.

محمدعلي يوسفي اظهار داشت: در این جلسه ‌رسیدگی نسبت به یک فقره پرونده راي فسخ قطعي و 5 فقره پرونده رای اعطاي مهلت و 2 فقره پرونده راي خاص مالي، صادر شد و همچنين دو پرونده نيز انصراف قطعي خود را اعلام نموده تا این تعداد زمین به متقاضیان و سرمایه گذاران  صنعتي واجد شرایط جديد واگذار شود.

وی افزود: این جلسات به منظور پیگیری و تعیین تکلیف حقوقی اراضي صنعتی برگزار شد که طرف‌های قرارداد در مواعد مقرر به تعهدات خود عمل نکرده‌اند و مقرر شد پس از فسخ قرارداد این زمین‌ها به متقاضيان سرمایه گذاري صنعتي واگذار شود.

وی تصریح کرد: تعيين تكليف واحدهاي صنعتي راكد و واگذاري آن به سرمايه گذاران جديد  به توسعه صنعت و تولید استان کمک مي نمايد و از این طریق مي توان  سرمایه گذاران جديد را به استان جذب و وسيله اشتغال جوانان را فراهم آورد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.