قدس آنلاین: رئیس کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان گفت: یکی از رسالت های بزرگ ورزش در جهان همگامی با اخلاق محوری است.

اخلاق محوری یکی از رسالت های بزرگ ورزش در جهان است

به گزارش فدس آنلاین از اصفهان، سیروس سمیعی در حاشیه آیین افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی "اندوان" به عنوان مدرن ترین باشگاه بدنسازی استان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: 60 درصد باشگاه‌های ورزشی ما به سمت استانداردسازی پیش رفته‌اند و تقریباً تمام ورزشکارانی که زیر نظر این کمیته فعالیت می‌کنند، بیمه شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت‌های خوبی در کمیته برای استانداردسازی باشگاه‌های سطح استان انجام شده و در حال پیگیری است.

رئیس کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان با اشاره به اینکه کمیته آمادگی جسمانی از شهریورماه سال 92 به عنوان یکی از 24 زیرمجموعه کمیته ورزش‌های همگانی استان فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: این کمیته یکی از پرمخاطب‌ترین کمیته‌ها در میان ورزش‌های همگانی است و هنرجویان زیادی در آن مشغول فعالیت هستند.

رئیس کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته 13 دوره مربی‌گری در این کمیته برگزار شد و در سال جاری نیز این دوره‌ها به صورت مداوم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کمیته آمادگی جسمانی رشته‌های ورزشی زیادی همچون ایروبیک، بادی‌بالانس، بادی‌بیوتی و تیاریکس را زیرپوشش دارد و ورزشکاران زیادی در این رشته‌ها و سایر رشته‌های آمادگی جسمانی فعالیت می‌کنند.

سمیعی ضمن قدردانی از کمک‌ها و همراهی‌های رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان به کمیته آمادگی جسمانی استان تأکید کرد: با وجود اینکه ریاست هیئت ورزش‌های همگانی امکانات زیادی در اختیار کمیته گذاشته اما باز هم با مشکلات زیادی رو‌به‌رو هستیم که بیشترین آن مربوط به کمبود بودجه و برگزاری مسابقات است.

وی با اشاره به نظارت کمیته آمادگی جسمانی بر باشگاه‌های سطح استان بیان کرد: برای تمدید باشگاه‌های بدن‌سازی از حراست و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان کمک گرفتیم و آنها نیز تعامل خوبی با کمیته داشتند.

رئیس کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان در ادامه به جایگاه این کمیته در سطح کشور نیز اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور با قهرمانی اصفهان برگزار شد و مسئولان نیز نگاه ویژه‌ای به کمیته آمادگی جسمانی استان دارند.

وی پیرامون معضل دوپینگ در میان ورزشکاران رشته‌های آمادگی جسمانی ، افزود: بیشتر مکمل‌های غذایی که در سطح استان وجود دارد، تقلبی است.

سمیعی با اشاره به اینکه خرید و فروش اینترنتی مکمل‌های غذایی زیاد شده است، یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بررسی‌های خود تخلفات در باشگاه‌ها را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از هنرجویان خواستار استفاده از این مکمل‌های غذایی هستند، تأکید کرد: بسیاری از مربیان در باشگاه‌ها، مربی درجه سه هستند و تنها به مسئله پول‌سازی اهمیت می‌دهند و بدون سواد کافی، برنامه‌ها و مکمل‌های غذایی غیراستاندارد را برای هنرجویان تجویز می‌کنند.

هزینه یک میلیارد و 300 میلیون تومانی برای تجهیز ورزشگاه

مدیر باشگاه اندوان اصفهان نیز با ارائه گزارشی از روند ساخت این باشگاه به عنوان یکی از مجهزترین باشگاه‌های آمادگی جسمانی در استان اصفهان گفت: این باشگاه با زیربنای بیش از 950 متر و در سه طبقه بنا شده و حدود یک‌میلیارد و 300 میلیون تومان برای خرید دستگاه‌های پیشرفته ورزشی و تجهیز آن هزینه شده است.

محمد وطنی افزود: از اردیبهشت ماه سال آینده ، طبقه چهارم این باشگاه فقط برای استفاده بانوان راه اندازی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در باشگاه اندوان کلیه امکانات پیشرفته ورزشی تعبیه شده و در همه ایام هفته آماده پذیرش علاقه مندان ورزش است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهار بهزادی IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام آقای سمیعی من الان سه با در مسابقات مربیگری آمادگی جسمانی درجه 3 شرکت کردم متاسفانه قبول نشدم از شما خواهشمندم نمره قبولی رو که از 14 میباشد یکم پایین تر بیارید برای یه نمره دو نمره باید دوباره هزینه کنیم ممنون
  • بهار بهزادی IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    آقای سمیعی خانم جنتی فر واقعا استاد بزرگواری هستند ولی خیلی سخت گیر هستند تو رو خدا خدمتوشون عرض کنید که یه کمی رعایت حال ما رو بکنند ممنون