وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مربیان امور تربیتی الگوی اجتماعی و تحصیلی ما هستند، گفت: مربی تربیتی در مدرسه مجاهد فی‌سبیل‌الله است.

مربیان امور تربیتی الگوی اجتماعی و تحصیلی ما هستند
به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر فانی در اولین کنگره بزرگداشت شهدای امور تربیتی با اشاره به وجود ۴۱۱ امور شهید تربیتی اظهار کرد: خدمت به شهید خدمت به نبی اکرم (ص) است. ما بسیار خوشحالیم که امروز در خدمت وابستگان شریف شهدای امور تربیتی هستیم.

فانی اظهار کرد: شهدای امور تربیتی سنگرداران پرتلاش صحنه تعلیم و تربیت بوده اند و در کار کودک و نوجوان مجاهدت کرده اند و از سوی دیگر میدان دار جبهه های جنگ بودند. آسان نیست کسی محیط امن کلاس را رها کرده و از همه تعلقات دنیا دل کنده باشد و از جان شیرین خود بگذرد و پا به معرکه خطر بگذارد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: شهدای امور تربیتی بهترین الگو برای زندگی اجتماعی و تحصیلی هستند. شغل مربی تربیتی در مدرسه مجاهدت فی سبیل الله است اما در دوره حساس زمان جنگ مربیان تربیتی به فرمان رهبر گوش جان سپردند و در جبهه حق علیه باطل لباس رزم پوشیدند. شهدای امور تربیتی بهترین الگو برای زندگی اجتماعی و تحصیلی هستند.

فانی اظهار کرد: شهدای امور تربیتی بهترین انتخاب را برای مسیر زندگی خود کرده اند و آنان شجاع و شایسته بوده اند. چرا که پای در پای امام خود گذاشتند و انسان هایی بسیار متعهد و پایبند بودند.

وی بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر اسوه مربیان و معلمان هستند، اظهار کرد: به روح بلند آنان درود می فرستیم و نهال امور تربیتی به دست این دو بنیان نهاده شد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: امور تربیتی صدقه شهیدان رجایی، باهنر و همیشه جاری فرزندان شهید است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.