قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: تبریز، میزبان ۲ هزار دانش آموز دختر ورزشکار در مرداد سال جاری خواهد بود

تبریز، میزبان ۲ هزار دانش آموز دختر ورزشکار در مرداد سال جاری خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  جعفر پاشایی  در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: با وجود کمبود اعتبار در طی دو سال گذشته موفق به خدمات زیادی در حوزه سخت افزاری مدارس استان شده ایم که در این راستا افتتاح ۲۲ پژوهشسرا در نقاط مختلف استان و حتی روستاها از کارهای انجام شده در این بخش بود.

وی ادامه داد: تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه ها با هدف بهبود فرآیندهای آموزشی و همچنین مجهز کردن مدارس به کتابخانه ها حتی در روستاها از دیگر فعالیت های آموزش و پرورش بوده است.

پاشایی در خصوص برگزاری المپیاد دانش آموزی در استان نیز گفت: با حضور دو هزار ورزشکار دختر، شهر تبریز میزبانی این رقابت ها را در مردادماه بر عهده خواهد داشت، از سوی دیگر تجهیز هزار و ۲۰۰ مدرسه به بسته های آموزشی از دیگر خدماتی ورزشی به مدارس استان بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: کسب رتبه اول در جذب بیسوادان در کشور و بهره برداری از پروژه های رفاهی همچون خانه معلم و باشگاه فرهنگیان از جمله افتخارات این اداره محسوب می شود.

وی در خصوص طرح های مرتبط با اوقات فراغت در استان نیز گفت: ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان با رویکرد نشاط، تحرک، حرفه آموزی و کارآفرینی دنبال خواهد شد که امیدواریم امسال با حمایت خانواده ها،  استقبال از این طرح در استان افزایش یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.