قیمت نفت ایران در هفته منتهی به ١٠ ژوئیه در بازارهای جهانی بیش از سه دلار کاهش یافت.

کاهش سه دلاری قیمت نفت خام ایران در بازارهای جهانی

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار ایرنا، قیمت نفت سبک ایران در هفته منتهی به ١٠ ژوئیه سه دلار و ٦١ سنت کاهش یافت و به ٥٦ دلار و ٦١ سنت برای هر بشکه رسید؛ میانگین قیمت نفت سبک ایران از ابتدای امسال تاکنون ٥٥ دلار و ٦٦ سنت بوده است.

قیمت نفت سنگین ایران نیز به ٥٥ دلار و ٤١ سنت رسید که نسبت به هفته گذشته سه دلار و ٢٣ سنت برای هر بشکه کاهش یافت؛ میانگین قیمت نفت سنگین ایران از ابتدای امسال تاکنون ٥٣ دلار و ٥٧ سنت بوده است.

قیمت سبد نفتی اوپک نیز در هفته مورد بررسی با سه دلار و٨٣ سنت کاهش به ٥٥ دلار و هفت سنت برای هر بشکه رسید. میانگین قیمت سبد نفتی اوپک از ابتدای امسال تاکنون ٥٥ دلار و ٢١ سنت برای هر بشکه بوده است.

قیمت نفت خام دبلیو تی.آی در هفته منتهی به ١٠ژوئیه با کاهش پنج دلار و ٢٩ سنت، شاهد بیشترین کاهش بود؛ هر بشکه نفت دبلیو تی آی در هفته مورد بررسی ٥٢ دلار ٥٤ سنت معامله شد.

قیمت نفت برنت نیز با چهار دلار و سه سنت کاهش به ٥٦ دلار و ٦٠ سنت رسید؛ میانگین قیمت نفت برنت از ابتدای امسال تا کنون ٥٧ دلار و ٩٣ سنت بوده است.

به گزارش اداره امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، قیمت نفت خام دوبی نیز با سه دلار و ٥٩ سنت کاهش به ٥٧ دلار و ١٢ سنت و عمان نیز با سه دلار و ٥٣ سنت کاهش به ٥٧ دلار و ١٨ سنت برای هر بشکه رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.