مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد از راه‌اندازی سامانه جدید عضویت مشاور جوان در پرتال گروه مشاوران جوان خبر داد.

راه‌اندازی سامانه جدید عضویت در پرتال گروه مشاوران جوان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداري مشهد، هادی قاسم‌پور به قابلیت‌های جدید این سامانه اشاره کرد و گفت: دریافت کد رهگیری، مشاهده وضعیت ثبت‌نام، اطلاع‌رسانی پیامکی به متقاضیان به محض تغییر وضعیت و آنلاین بودن از مزایای سامانه جدید عضویت مشاور جوان است.

وی فعال، مشاور جوان، شهریار، استاد و کارگروه را از جایگاه‌های عضویت و همکاری در گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد برشمرد و اظهار کرد: جوانان علاقه‌مند به همکاری می‌توانند با مراجعه به آدرس www.javan.mashhad.ir ، ورود به  سامانه عضویت و ایجاد شناسه کاربری فرم ثبت‌نام و فایل رزومه را تکمیل نمایند.

قاسم‌پور، شرایط اولیه جذب مشاور جوان را، حداکثر سن 30 سال، حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی رشته‌های مرتبط با مدیریت شهری، بومی بودن یا حداقل سه سال ساکن شهر مشهد مقدس، سابقه کار تشکلی و تیمی و عدم اشتغال به کار دانست.

مشاور شهردار در امور جوانان تصریح کرد: آشنایی با گروه مشاوران جوان، ثبت‌نام در سایت و ارایه رزومه، بررسی رزومه و سوابق افراد جهت دعوت به جلسات توجیهی، برگزاری جلسه توجیهی، برپایی جلسه تخصصی برای جایگاه مشاور جوانی، جلسات شورای جذب و مصاحبه جهت تعیین تکلیف وضعیت افراد از فرایندهای جذب مشاور جوان است.

قاسم‌پور در پایان از راه‌اندازی سیستم ویپ در گروه مشاوران جوان خبر داد و افزود: امکان برقراری تماس با کیفیت مطلوب، امنیت بالا، دسترسی مستقیم به مدیران، امکان برقراری ویدیو کنفرانس، کیفیت و سرعت بیشتر نسبت به سانترال، تحت شبکه شهرداری مشهد و بدون هزینه بودن از مزایای این سیستم می‌باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.