قدس آنلاین:دبیر دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی میزبانی پنج دوره از جشنواره تئاتر رضوی و تولید کار مشترک نمایشی در دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی با کشور تاجیکستان را فرصتی را برای بین المللی شدن جشنواره تئاتر رضوی ذکر کرد.

تولید کار مشترک نمایشی ایران و تاجیکستان فرصتی برای بین المللی شدن جشنواره تئاتر رضوی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، حسین ثابت قدم وحید ، تبدیل شدن استان خراسان شمالی به پایگاه تئاتر دینی در کشور، جذب اعتبارات مالی برای زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری، فراهم سازی بسترهای حوزه آموزش تئاتر و هنر نمایش برای هنرمندان استان را از جمله دستاوردهای دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی برای استان خراسان شمالی بر شمرد.

وی درباره راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر رضوی در استان خراسان شمالی بیان کرد: موافقت اولیه  تاسیس دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر رضوی از سوی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام و با حمایت هایی که از سوی این معاونت در آینده صورت پذیرد، برآنیم تا در اختتامیه دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی تمهیدات لازم برای دبیرخانه دائمی جشنواره فراهم و دبیر یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی نیز معرفی شود.

ثابت قدم وحید حضور و استقبال خوب مردم طی گذشت دو روز از دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی را خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه در این دوره از جشنواره فروش بلیط از سوی دبیرخانه جشنواره صورت گرفت استقبال و حضور مردم از نمایش های راه یافته به این جشنواره پر رنگ بوده است.

حسین ثابت قدم وحید افزود: حضور و استقبال مردم هنر دوست این استان خصوصا جوانان از جشنواره تئاتر رضوی نشان از ولایت مداری  و علاقه بیش ازپیش مردم این خطه از کشور به امام هشتم (ع) است.

دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از 25 مرداد ماه جاری آغاز و تا 29 همین ماه در بجنورد ادامه دارد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.