قدس آنلاین:رییس گروه انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از افزایش ۱۵ درصدی هزینه سرویس مدارس در استان خبر داد.

افزایش ۱۵ درصدی شهریه سرویس مدارس در خراسان‌شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، مهدی صانعی اظهار داشت: طی سال جاری شهریه سرویس مدارس استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش 15 درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: امسال هزینه خودروهای سواری 580 هزار ریال، خودروی ون 490 هزار ریال و مینی بوس نیز 430 هزار ریال شده است.

صانعی افزود: مدیران مدارس شامل دولتی ،غیردولتی و پیش دبستانی برای امر سرویس دهی به دانش آموزان متقاضی، فقط باید از طریق شرکت های دارای مجوز برابر ضوابط نسبت به تنظیم قرارداد اقدام کنند و هرگونه اقدام خارج از ضوابط تخلف محسوب شده و شخص مدیر پاسخگو خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: نرخ ایاب و ذهاب دانش آموزی توسط کارگروه ماده 18 در شهرستان ها و مناطق با توجه به شرایط هر منطقه پیش بینی و برای بررسی و تصویب به فرمانداری اعلام می‌شود.

صانعی عنوان کرد: هر گونه تخطی از نرخ های اعلام شده از سوی هر کدام از عوامل مجری،تخلف محسوب شده و دستگاه های نظارتی با فرد خاطی برخورد جدی خواهند کرد.

رییس گروه انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: طی سال گذشته بیش از سه هزار و 150 خودروی مختلف جابه جایی دانش آموزان را در استان برعهده داشتند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.