۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 30873

چندی پیش پس از شنیده شدن اخباری مبنی بر حضور آیت الله موسوی اردبیلی برای جمع کردن اصلاح طلبان محمد خاتمی پیامی برای ایشان ارسال کرد.<BR> <BR>

پیام خاتمی به آیت الله موسوی اردبیلی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دانشجو اخیراً «سیدمحمدخاتمی» به آقای «موسوی تبریزی» پیامی ارسال کرده مبنی بر اینکه با آقای «موسوی اردبیلی» صحبت کند و بحث محوریت ایشان (موسوی اردبیلی) را در انتخابات مطرح کنند.

خاتمی خطاب به آقای موسوی اردبیلی گفته است: شما نباید رسماً وارد انتخابات شوید و این کار شما به جایگاه مرجعیت خدشه وارد می‌کند. شما مرجع روشن ضمیری هستید، خدمات شما بر نظام پوشیده نیست و من به عنوان فرزند کوچک شما می‌خواهم عرض کنم، اقتدارگرایان به مرجعیت هم رحم نمی‌کنند و ما این موضوع را در چند سال اخیر مشاهده کردیم.

در انتخابات مجلس مهم حضور ما است نه برد و باخت در آن.

بعد از انتخابات ریاست جمهوری، ما در برخی مسائل تندروی‌هایی داشتیم و آنها هم حسابی نیروهای ما را قلع و قم کردند و بسیاری از فرزندان خالفی این آب و خاک را که شما هم آنها را می‌شناسید به زندان انداختند.

بعضی ما تحمل نکردند و از کشور خارج شده‌اند، شما هر نظری دارید بگویید و ما آن را عمل می‌کنیم.

شنیده شده خاتمی پیشنهاد داده که شورای حکمیت 5 نفره‌ای تشکیل شود و آنها تصمیم‌گیر در این رابطه باشند.

خاتمی به آیت الله موسوی اردبیلی گفته است: تحلیل من این است که برخی می‌خواهند پشت سر شما پنهان شوند و خودشان مستقیم به صحنه نیایند و طرف مقابل هم بعد از شکست، این شکست را به گردن کل جریان اصلاحات و شما منتصب کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.