شهردار مشهد گفت: این کلانشهر آماده فراهم کردن زمینه مناسب برای سرمایه گذاری است و در این زمینه از حضور سرمایه گذاران خارجی استقبال می کند.

شهردار مشهد: از سرمایه گذاران خارجی استقبال می کنیم

به گطارش قدس آنلاین سید صولت مرتضوی روز چهارشنبه در نشست با اعضای هیات اقتصادی و تجاری فرانسوی در مشهد افزود: مشهد خواستگاه اصلی تمدن ایرانی اسلامی با جغرافیای بسیار بزرگ و مرزهای مشترک با کشورهای مختلف و قرار گرفتن در محور ارتباطی بسیار ارزشمند می تواند نقش بسیار مهمی را در حوزه سرمایه گذاری ایفا کند.
وی گفت: مشهد را می توان قطب سرمایه گذاری در ایران دانست لذا یکی از مولفه های اصلی فعالیتهای اقتصادی در این کلانشهر جذب سرمایه گذاران کشورهای مختلف است.
شهردار مشهد این کلنشهر را دومین شهر ایران با ظرفیتهای بسیار ارزشمند اقتصادی توصیف و بیان کرد: فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد با میزبانی روزانه 200 پرواز و همچنین خطوط ریلی بسیار مناسب در مشهد توانسته بستر های بسیار مناسب سرمایه گذاری را فراهم کند.
وی همچنین افزایش خطوط ریلی، ساخت فرودگاههای جدید و نیز توسعه حمل و نقل درون شهری را از زمینه های بسیار مهم برای فعالیتهای مشترک سرمایه گذاری برشمرد.
مرتضوی گفت: امسال هزار و 600 پروژه با هزینه 92 هزار میلیارد ریال توسط شهرداری مشهد اجرا می شود.
150 نفر از فعالان اقتصادی و صاحبان شرکتهای بزرگ فرانسوی دیشب در قالب یک هیات وارد مشهد شدند و طی سفر یک روزه خود به این شهر علاوه بر حضور در نشستهایی با مدیران و فعالان حوزه های مختلف اقتصادی خراسان رضوی دیدارهایی از پروژه های مختلف شهر مشهد داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.