۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 312619

قدس آنلاین – رها واعظی: اپل در حال تمرکز بر روی بهبود دوام گوشی های خود می باشد.

آیفون ۷ اپل، ضد آب خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اپل برنامه های خود را برای بهبود ساختار گوشی آیفون آینده ی خود یعنی آیفون 7 آغاز کرده است و به صورت جدی بر روی این کار تمرکز کرده است.

آخرین شایعاتی که در خصوص آیفون 7 اپل منتشر شده، حاکی از آن است که این گوشی هوشمند ضد آب و ضد گرد و غبار خواهد بود.

این کمپانی قصد دارد با کمپانی هایی مانند سونی که در تولید گوشی های ضد آب و ضد گرد و غبار متخصص شده اند، به رقابت برخیزد.

ظاهرا اپل به تازگی، تعدادی گوشی با ویژگی های مقاومت در برابر آب و گرد و غبار به عنوان نمونه تولید کرده و در حال تست همه جانبه ی آن ها است.

در شایعات منتشر شده به فناوری هایی مانند استفاده از مهر و موم سیلیکونی برای نقاط ورودی گوشی و همچنین استفاده از پوششی سیستمیک برای محافظت از پردازنده اشاره شده است.

در برخی سایت های ژاپنی نیز عنوان شده است که اندازه ی صفحه نمایش آیفون 7 جدید همان 4.7 اینچ و مانند آیفون 6 خواهد بود.

البته شایعه ی ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آیفون 7 چندان دور از انتظار نیست، زیرا کمپانی اپل پیش از رونمایی آیفون 6S و 6S Plus این دو گوشی را به صورت غیر رسمی تست کرده بود و با زیر آب قرار دادن آن ها، متوجه شد که هر دو گوشی بیش از یک ساعت در زیر آب کار می کنند.

البته کمپانی اپل توصیه ی اکید کرده است که کاربران گوشی های آیفون به هیچ وجه آن ها را زیر آب نبرند و در صدد تست این عمل برنیایند، زیرا این گوشی های از نظر اصولی ضد آب نیستند و اگر آزمایشی توسط کمپانی صورت گرفته، به منظور تلاش برای پیشرفت تکنولوژی بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.