قدس آنلاین: مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید با وحدت و همدلی مسئولان کشورهای اسلامی مدیریت حج از آل سعود گرفته شود.

مدیریت حج باید از آل سعود گرفته شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار یدالله جوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: پس از توافق هسته‌ای آمریکا به این نتیجه رسیده که عدم رابطه با ایران به ضررش است و پیشنهاد همکاری با ایران را مطرح کرده که هدفش هم در این رابطه مشخص است.

وی افزود: باید نفع رابطه با آمریکا را بدانیم تا بخواهیم با این کشور ارتباط برقرار کنیم، هرچند که مقام معظم رهبری معتقدند ارتباط ایران با آمریکا نه تنها نفعی برای ما ندارد، بلکه ضررش هم بیشتر از منافعش است.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره حادثه منا، گفت: باید مطالبه‌ای از سوی مقامات کشورهای جهان اسلام از سران آل سعود در بحث حادثه منا صورت بگیرد، زیرا در این فاجعه مسلمانان زیادی از کشورهای مختلف دنیا و به خصوص ایران جان خود از دست دادند و ملت‌های داغدیده منتظر پاسخی منطقی از سران آل هستند.

جوانی تصریح کرد: باید با وحدت و همدلی مسئولان کشورهای اسلامی مدیریت حج از آل سعود گرفته شود، زیرا آل سعود با این حادثه‌های تلخ و دردناک حج امسال به ویژه فاجعه منا بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی خود را در مدیریت این جریان مهم دینی نشان داد.

وی تأکید کرد: مشکلات حج تمتع باید ریشه‌ای حل شود و تعطیلی حج تمتع که این روزها در رسانه‌ها مطرح می‌شود راه حل برطرف شدن این مشکل نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.