ساری - خبرنگار قدس آنلاین : برای اولین بار در سفرهای رئیس جمهوری به استان مازندران از حضور خبرنگاران در فرودگاه ساری جلوگیری شد و رسانه ها نتوانستند به استقبال رئیس جمهور بروند.

ممانعت از حضور خبرنگاران در مراسم استقبال از رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین از ساری ، با توجه به اصرار روابط عمومی استانداری مازندران مبنی بر حضور رسانه ها در ساعات های اولیه صبح ، متاسفانه از حضور خبرنگاران در فرودگاه ساری جلوگیری و خبرنگاران به محل سخنرانی در جمع مردم در استادیوم متقی ساری اعزام شدند تا زمان سخنرانی فرا برسد.

همچنین علیرغم ارسال مدارک رسانه از15روز گذشته ، متاسفانه کارت خبرنگاران در صبح امروز در اختیارشان قرار گرفت.

در سفرهای گذشته خبرنگاران اتفاقات و رویدادهای مسیر 15 کیلومتری فرودگاه تا استادیوم متقی ساری را پوشش خبری می دادند.

تالحظه مخابره خبر تعداد کمی از مردم مازندران در استادیوم متقی ساری حضور دارند و استقبال شایانی از این سفر نشده است.

پرسش اصلی که در میان مردم مازندران مطرح شده است این است که آیا در یک سفر یکروزه می توان مشکلات استانی همچون مازندران با مشکلات کشاورزی ، گردشگری ، صنعتی و زیست محیطی را مرتفع نمود؟ و آیا رئیس جمهور می تواند در نشست با نخببگان و مدیران مشکلات مازندرانِ به ظاهر سبز را سامان دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سفر یک روزه IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    1 3
    نکنه انتظار دارید یک ماه رویس جمهور بمونه مازندران تا بعد برید تیتر بزنید که ریس جمهور رفته کنار دریا تفریح و کشور رو ول کرده انتقادات شما مثل زهر مار میمونه فقط ب فکر خودتون هستین
  • محمد IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    1 3
    البته که روحانی نمیتواند یک روزه برای این مشکلات تصمیم بگیرد؟چون این رویه تصمیم گیری از روی نادانی فقط مختص ذات رییس حمهور محبوب مردم مازندران احمدی نزاد است