قدس آنلاین: در راستای بزرگداشت مقام حضرت قاسم(ع) همایش" احلی من العسل" در جمع عزاداران نوجوان در ۱۳شهرستان خراسان رضوی برگزار شد.

برگزاری ویژه برنامه "احلی من عسل" در ۱۳ شهرستان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، در راستای اجرای ویژه برنامه سوگواره "بصیرت عاشورایی" در ششمین روز از ماه محرم و در راستای گرامیداشت مقام والای شهدای نوجوان کربلا بویژه مقام و جایگاه رفیع حضرت قاسم بن حسن(ع) در مشهد و 12شهرستان استان برگزارشد.

این ویژه برنامه در 15 بقعه متبرکه، مسجد و مدرسه با حضور 17295 از دانش آموزان خراسان رضوی برگزار شد.

بنا بر این گزارش این ویژه برنامه استانی"احلی من عسل" با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل اوقاف خراسان رضوی و معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی به صورت استانی با سخنرانی حجت الاسلام حلوائیان از اساتید حوزه و دانشگاه در جمع دانش آموزان در حریم قدس رضوی(ع) برگزار شد.

همچنین بقعه متبرکه امامزاده سید حمزه(ع) کاشمر میزبان عزاداران نوجوان درهمایش " احلی من العسل" بود.

دراین مراسم حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه شهرستان کاشمردر جمع بیش از 500 نفر از دانش آموزان شهرستان به ایراد سخن پرداخت.

این گزارش می افزاید مراسم "احلی من العسل" در امامزاده فاضلمند روستای فاضلمند، امامزاده میر قوام الدین روستای نوق و امامزادگان دوبرادر روستای احمد آباد رشتخوار ، امام زاده عین علی و زین علی(ع) نیشابور ،امامزاده ابراهیم خواجه سینی کلات ،مدرسه شهر بهشت طرقبه ،قدمگاه و امامزاده محمد دیباج درگز ،بقاع متبرکه بی بی حور و بی بی نور خلیل آباد ،بی بی حسنیه تربت حیدریه ،مساجد جامع جغتای و ابوالفضلی تایباد در جمع عزاداران نوجوان برگزار شد.

گفتنی است آرامگاه آیت الله نجفی قوچانی میزبان 500 نفر از دانش آموزان این شهرستان در همایش" احلی من العسل" بود که در این مراسم حجت الاسلام کاظم طباطبایی امام جمعه شهرستان به ایراد سخن پرداخت.

یادآور می شود این مراسم شب گذشته با حضور دانش آموزان در محل امامزاده عبدالله(ع) سرآسیاب چناران برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.