امام جمعه قوچان گفت: دشمن با بمباران تبلیغاتی در جهت تغییر ذهن ها وعقیده ها تلاش می کند که یکی ازبرنامه های آن به فراموش سپردن شهدای کربلا هست.

دشمن با بمباران تبلیغاتی در جهت تغییر ذهن ها وعقیده ها تلاش می کند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی امام جمعه قوچان ظهر امروزدر مراسم "احلی من العسل" که به مناسبت شهادت حضرت قاسم (ع) در اجتماع  500 نفری دانش آموزان وفرهنگیان شهر قوچان در آرامگاه آیت الله آقا نجفی قوچانی با برشمردن دو آفت نسبت به شبهات نسل جوان در ماه محرم عنوان کرد: دشمن با ایجاد شبهات در خصوص عاشورا تلاش می کند نسل جوان را نسبت به حادثه عاشورا دچار شک وتردید کند که باید هوشیاری خود را بیش از پیش داشته باشند.

وی افزود: همچنین در طرف دیگر در داخل نیز  با بیان ادبیاتی نادرست که در رثای سالار شهیدان بکار بسته ایم ناخودآگاه واقعه عاشورا را دچار تحریف می کنیم.

امام جمعه قوچان با اشاره به شعار"هیهات من الذلة" به عنوان الگویی جهت ایستادگی در برابر ظالمان اشاره واظهار داشت: امروز مردم جهان وکشورهای اسلامی با فریاد "هیهات من الذلة" الگویی را در جهت ایستادگی در برابر ظالمان معرفی کرده اند.

امام جمعه قوچان کشتی نجات  را به عنوان یک عامل رستگاری در جهت دنیا وآخرت دانستند واین طور بیان کرد: ما تصور می کنیم که فقط در آخرت به امام حسین (ع) که همان کشتی نجات هست نیاز داریم در صورتی که در این دنیا با توجه به گمراهی،ضلالت وفضای مسمومی که تشخیص حق وباطل مشکل شده هست باید دست نیاز خود را همانندآخرت به این امام عزیز بگشاییم .

وی همچنین به قدر دانستن نوجوانان به لحظات طلایی دوران نوجوانی اشاره وخاطر نشان کرد: ملاک شخصیت انسان ها مردانگی و انسانیت هست که باید تک تک لحظات خود را قدر دانسته واین را هم برخود بدانیم که ارزش های دنیایی اعم از پست ریاست و جمع آوری ثروت ملاک شخصیت نیست بلکه این ها فقط ملاک شخصی شما است.    

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.