۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
کد خبر: 319977

محمدرضا میرزا: بیانیه تند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس علیه معاون ورزشی باشگاه استقلال در روزهای داغ بیانیه نویسی فوتبالی‌ها با عصبانیت شدید مسؤولان آبی های پایتخت همراه شد، ...

استقلال و نظری از سوشا شکایت می‌کنند؟

به شکلی که یکی از مسؤولان ارشد باشگاه استقلال در تماس با طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس از وی خواست جلوی سوشا مکانی را بگیرند، در غیر این صورت آن‌ها خود برای مقابله با مکانی وارد عمل خواهند شد.

هرچند علی نظری جویباری در واکنش به این اقدام، مصاحبه تندی را با چند روزنامه ورزشی انجام داد تا پاسخ ادعاهای سوشا مکانی را بدهد، اما مدیران باشگاه استقلال این حرکت را کافی نمی‌دانند و اعتقاد دارند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس باید بابت انتشار این بیانیه به صورت رسمی از استقلالی‌ها عذرخواهی کند، در غیر این صورت از طریق مراجع قضایی پیگیر این پرونده خواهند بود.

گفته می‌شود، وکیل شخصی علی نظری جویباری به وی اعلام کرده است، سخنان سوشا مکانی مصداق بارز توهین و تحقیر شخصیت یک مقام مسؤول در فوتبال ایران است، به همین دلیل می‌توان با تهیه دادخواست حقوقی از این بازیکن در محاکم قضایی طرح شکایت کرد تا به این ترتیب به رفتار غیر حرفه‌ای و غیر قانونی این بازیکن رسیدگی شود. هنوز علی نظری جویباری به صورت رسمی اقدام به طرح شکایت نکرده است، اما گفته می‌شود اگر سوشا مکانی بابت انتشار بیانیه خود عقب نشینی نکند، بی‌گمان این اتفاق صورت خواهد گرفت. نظری جویباری منتظر روشن شدن نتیجه مذاکره یکی از مقام‌های ارشد باشگاه با علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس است تا در این خصوص تصمیم قطعی را اتخاذ کند. گویا افشارزاده به معاون خود اعلام کرده است برای طرح شکایت عجله نکند، اما اگر مکانی بر مواضع قبلی خود پافشاری کند، در کنار اعلام شکایت نظری از مکانی، باشگاه استقلال تهران نیز از این بازیکن به دلیل حاشیه سازی به کمیته انضباطی شکایت خواهد کرد تا در کنار محکومیت قضایی این بازیکن در مراجع قضایی، این بازیکن در حوزه فوتبال نیز با محرومیت‌هایی رو به رو شود. حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد نزدیکان آقای سرپرست صبح روز دوشنبه با مکانی ملاقات داشته‌اند تا وی را در جریان ماجرا قرار دهند و از او بخواهند از نظری جویباری دلجویی کند، اما نکته جالب توجه اینجاست که مکانی پیشنهاد انجام مصاحبه درباره این موضوع را نپذیرفته و اعلام کرده، هیچ ترسی از شکایت استقلالی‌ها ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.