قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه اصلی‌ترین علت حاضر شدن استکبار برای مذاکره با ایران به خاطر قدرت بازدارندگی ایران اسلامی بود، گفت: جای پاها و ریل‌گذاری نفوذ دشمنان با برنامه‌ریزی انجام شده در برخی مواقع دیده می‌‌شود.

جای پا و ریل‌گذاری دشمن دیده می‌شود/ حضور آمریکا با برنامه‌ریزی بر سر میز مذاکره

به گزارش قدس انلاین از تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با اشاره به سیر تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این انقلاب و حرکت شکوهمند مسیری طولانی را پیموده است.

وی ادامه داد: حال که دشمن سر میز مذاکره نشسته به خاطر استیصال و ناتوانی و قدرت بازدارندگی بالای ملت ایران است و اینکه دشمن به مذاکره حاضر شد به خاطر افراد خاص نبوده است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه جبر سیاسی و زمان و شرایط جهانی باعث روی آوردن آمریکا و کشورهای غربی به مذاکره با جمهوری اسلامی شد، گفت: طرف‌های غربی در این مذاکرات با برنامه‌ریزی ورود پیدا کرده‌اند.

سردار کریمان تصریح کرد: در این میان دشمنان ایران اسلامی حماقت نکرده و راه مذاکره را انتخاب کردند اما این انتخاب نه به خاطر اهداف صلح طلبانه، بشردوستانه و افراد خاص، بلکه به دلیل پیدا کردن راه نفوذ و ورود با انجام برنامه‌ریزی است.

وی تصریح کرد: اصلی‌ترین عامل حاضر شدن استکبار برای مذاکره با ایران به خاطر قدرت بازدارندگی ایران اسلامی بوده است.

سردار کریمیان با بیان اینکه رد پا و ریل‌گذاری نفوذ با برنامه‌ریزی‌ انجام شده دیده می‌شود، گفت: حال که دشمن سر میز مذاکره نشسته در صدد ریل‌گذاری در داخل کشور است که با ظریف‌بینی رسانه‌ای می‌توان به این مهم واقف شد و باید با حفظ هوشیاری جلوی نفوذ دشمن را گرفت و به دنبال دادن رفاه کذایی به مردم هم نیستند و با بررسی منصفانه و منتقدانه خواهیم دید استکبار هیچگاه خیرخواه مردم ایران نبوده‌ است.

وی افزود: هر فرمانی که رهبری در مورد برجام و پسابرجام و مسائل دیگر فرموده‌اند اطاعت خواهیم کرد و بسیج بر اساس قانون و شرع پیرو ولایت است و اگر امری برای جنگ و ترک جبهه و نبرد سخت بوده اطاعت کرده‌ایم و در ادامه راه نیز تابع فرمان رهبری و ولایت خواهیم بود.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: همراهی با دولت نیز امری ولایی است که با حفظ ارزش‌ها تبعیت می‌کنیم و اگر قرار باشد کسی ارزش‌ها را مراعات نکند معنی ندارد که با کسی کنار یک میز بنشینیم.

فرمانده سپاه عاشورا عنوان کرد: بر طبق فرمان رهبری هرکس که در ایران یا حتی جهان برای مبارزه با استکبار و ایران اسلامی دل بسوزاند بسیجی است.

وی با بیان اینکه بسیجی یک جریان، تفکر و ارزش است، خاطرنشان کرد: قاضی، پلیس، مسئولان مختلف و همه و همه باید تفکر بسیجی داشته باشند که این تفکر موجب اعتلای کشور خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: هر جا که ارزش‌ها و آرمان‌های کشور اسلامی ایران به خطر بیافتد بسیج بر اساس تشخیص رهبری حاضر شده و خواهد شد و با تدبیر امام راحل بسیج از مرز بیست میلیونی گذشته و به دنبال بسیج ده‌ها میلیونی هستیم.

کریمیان تصریح کرد: اصحاب رسانه ضمن پرداختن به نقاط قوت و ضعف سازمان‌های بسیج می‌توانند منصفانه نقد کنند و انتقال صادقانه مطالب را داشته باشند.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: نباید خطاهای فردی یک بسیجی را به حساب کل بدنه بسیج گذاشت و به رسالت جایگاه بسیج در حفظ آرمان‌های نظام اسلامی توجه کرد.

وی با بیان اینکه انعکاس اخبار فرمانده سپاه عاشورا و بسیج در رسانه‌ها باید به صورت صادقانه باشد، گفت: بیان مطلبی که گفته نشده و تحریف مسائل موضوعی است که در موارد محدودی مطرح شده است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر به وحدت، انسجام ملی و همدلی و همزبانی در ارکان مختلف جامعه نیاز است، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب از بدو تاسیس جمهوری اسلامی با طراحی انواع شیوه‌ها توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف در ابعاد سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی علیه ایران؛ با در صحنه بودن آحاد مردم و رهبری‌های داهیانه و مدبرانه امام راحل و مقام معظم رهبری شکست خورده‌اند.

وی با اشاره به حوادث اخیر تبریز و اعتراض به برنامه فیتیله گفت: تعداد محدودی که در این حوادث حضور یافتند نماینده مردم تبریز نبودند چرا که ظرفیت مردم تبریز بیشتر از اینها بوده و حضور نماینده‌های مردم را در جریان 8 دی 88 که حضوری ده‌ها هزار نفری بود را دیدیم.

سردار کریمیان گفت: این برنامه توهین به ملت آذربایجان و بلکه توهین به ملت ایران بود چرا که برنامه‌ای سخیف و بی‌ارزش بود و واقعا نمی‌دانیم چرا این برنامه تهیه شد اما رئیس رسانه ملی و معاونان وی رسما عذرخواهی کردند و برخورد لازم صورت گرفت و رفتارهای بعدی جایی نداشت.

وی اظهار داشت: البته در این میان انسجام ملت ایران از بین نرفت و در این میان رد پای بیگانه‌ها کاملا مشهود بود و اکثر رسانه‌ها نیز در این زمینه همراهی کرده و روشنگری کردند.

فرمانده سپاه عاشورا یادآورشد: در حال حاضر امنیت کامل وجود دارد و موضوعی وجود ندارد و بنده به عنوان یکی از مسئولان امنیتی استان این مسئله را با صراحت اعلام می‌کنم و اگر تهدیدی نیز باشد اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهیم و برای حفظ امنیت تا شهادت نیز پیش می‌رویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.