قدس آنلاین - ایلام: سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با صدور بیانیه ای هفته بسیج را گرامی داشت.

بسیج روزنه ای برای استشمام بوی خداست

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسیج فرصت کم نظیری برای تازگی روح و روان از زنگار پلشتی های دنیا است؛ بسیج روزنه ای برای استشمام بوی خداست، بسیج زنگ بیداری در زمانه ی مردمان ساعت خفته است؛ بسیج مهد آزادگی در اسارتگاه هجوم بی امان فرهنگ غرب زدگی است؛ بسیج در عصری که سایه ی دیشهای ماهواره بر پشت بام های جهالت، اجازه تابش خورشید را به زمین نمی دهند، چشمه ی نور است؛ بسیج استواری فانوس در ساحل دریای پر تلاطم در شبی ظلمانی است و بسیج حرکتی ازلی و ابدی است که در مسیر خود بدون توقف؛ راه می پیماید.

هفته بسیج باز هم یاد آور گذشت ها و گذشته هاست ، روزهای بی نظیری که در قاب تاریخ چشم نوازترین تابلوهای ایثار را در نمایشگاه «سالهای انقلاب»؛ «سالهای دفاع مقدس» و « سالهای تحریم» به تماشا گذاشته است.

 بسیج تمام نشدنی است، و برهه های تاریخی کشورمان ایران، هنوز برای نمایش از جان گذشتگی، چشم به دلاوریهای بسیجیان کشورمان دارد. بسیج شکوه زیبایی در قامت سادگی است، بسیج مملو از آزادگی است.

 بسیج شعار نیست در تار و پود مردمان دیارم تنیده است، بسیج در جستجوی نشان و قبیله نیست، بسیجی مدالیون سرافرازی اقوام و قبایل است. افتخار پیوستن و پیوستگی است. بسیج لهجه و زبان نیست، گویا تر از ترنم باران و خوش آوا تر از آواز عندلیبان، سرشار از واژه است.

 هفته بسیج باز هم رنگ و بوی شهرم را آکنده است، شهری که در های و هوی دنیا طلبی، در بی دردی رفاه طلبی، در فراموشی و فرصت طلبی، در ناگزیر آسایش طلبی، خواب غفلت می گیرد. اما هفته بسیج یادآور بیداری است. بسیج می آموزد و می آموزاند تا از غوطه ور شدن در دنیای ساختگی، برنامه نویسان استکبار جهانی دوری کنیم.

 مکتب بسیج، آموزشگاه نوع دوستی، مهربانی و شفقت است. بسیج تلاشی همگانی برای آبادانی کشوری است که دشمن کمر به نابودی آن بسته است. بسیج فرمان ابر مردی است که تا ژرفای تاریخ خواهد ماند.

 بسیج یاور ستمدیدگان و مستضعفان جهان است، بسیج مانع عظیم، حرکت جهانخوار استکبار با حیله «نفوذ» است. بسیج بر هم زننده خواب دشمنان و آسودگی خیال دوستان است. بسیج آینه انسانیت برای در هم شکستن دشمن درون و حب نفس است. بسیج کلمه نیست کتاب است. بسیج مولود روشنی ، کیش همبستگی، غرور ملی است.

 سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام همگام با دیگر اقشار جامعه فرارسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان خصوصاً خانواده شهدای والامقامی که در لباس مقدس بسیج ، لبیک حق را با شربت شهادت بر زبان جاری ساختند تبریک می گوید. تكريم بسيج، احترام به مردانگي و مروت است، پاسداشت جوانمردي و تضمين آينده است.

ضمن تکریم هفته بسیج و تبریک به همه بسیجیان استان ایلام خصوصاً هنرمندانی که در جبهه فرهنگی تلاش می کنند؛ تا با سلاح هنر به مقابله با هجوم فرهنگی دشمن بپردازند؛ خسته نباشید عرض نموده و به آمریکای جهانخوار و ایادی ناپاکش خواهیم فهماند که راه «نفوذ» به جامعه ایران مسدود است و با اشارت زعیم عالی مقام جهان تشیع رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) بیش از پیش مترصد پیکار با هجمه های پیدا و پنهان شما خواهیم بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.