قدس آنلاین – سبزوار : نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله شهید سید حسن مدرس الگوی بی بدیل شهامت و شجاعت است.

مجلس امروز برخاسته از تفکرات شهید مدرس است

رمضانعلی سبحانی فر در حاشیه نشست دهیاران و بخشداران شهرستان های جوین و جغتای در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار  با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس افزود : نمایندگان مجلس باید در ابراز خواسته های مردم، نظارت بر قانون و جلوگیری از مفاسد و قانون گریزی از شهید مدرس درس بگیرند.

وی ادامه داد: شهید مدرس الگوی ایستادگی در برابر ظلم و ستم است که در سخت ترین دوران زندگی خود در برابر طاغوت زمان و توطئه های روس و انگلیس ایستاد.

سبحانی فر با بیان اینکه خنثی شدن توطئه جمهوری رضاخانی بدون شهید مدرس امکان پذیر نبود اضافه کرد : با شهادت شهید مدرس چهره دشمن در این توطئه افشا شد و همین امر جلو اجرای طرح جمهوری رضاخانی را گرفت.

وی یادآورشد :  مجلس امروز برخاسته از تفکرات شهید مدرس است لذا نمایندگان آن باید این شهید را الگوی خود قرار دهند و براساس نگرش ایشان در تصویب قوانین و رفع مشکلات جامعه قدم بردارند.

وی خاطر نشان کرد : مجلس شورای اسلامی از حساسیت و جایگاه مهمی در بین سایر قوا برخوردار است و دستگاه های اجرایی کشور باید پاسخگوی نمایندگان مجلس باشند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه جامعه در گرو تصویب قوانین خوب و موثر است اظهار داشت : نماینده ای می تواند این قوانین را به تصویب برساند که دارای شجاعت و شهامت باشد و در برابر فشارها و انتظارات مطرح شده از سوی افراد سود جو مقاومت کند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه شهید مدرس یک الگو و ذخیره تمام نشدنی برای همه نمایندگان مجلس در دوران مختلف است گفت : این شهید بزرگوار درس آزادمردی، خدمت و کارآمدی به نمایندگان داد. /  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.