نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور و دولت محترم! بابت کنترل تورم و موفقیت در عرصه دیپلماسی و ایجاد امید در جامعه و تلاش برای اجرای قانون اساسی که میثاق ملی ماست از شما تشکر می کنم.

تشکر نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور و دولت

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، موید حسینی صدر در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی افزود: اما توجه کنید رکود همه را مستاصل و بیکاری جوانان را مضطرب کرده است.
وی ادامه داد: بیش از 6 میلیون بیکار در ایران وجود دارد، در اصل 28 قانون اساسی آمده که هر فرد حق دارد شغلی را که بدان مایل است و مخالف اسلام و مسائل عمومی و حقوق دیگران نیست برگزیند، بنابراین دولت موظف است با رعایت نیاز جامعه شغل افراد جامعه را تامین کند.
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین شغل وظیفه مسئولان و وزرا است، آدرس غلط ندهید، مردم را درست راهنمایی کنید، دولت باید برای جوانان شغل ایجاد کند.
حسینی صدر خاطر نشان کرد: در کنار رکود سخت اقتصادی و عدم حمایت از صنایع دستی مثل فرش بافی، سیاست های غلط اقتصادی مثل واردات خشکبار به خصوص تخمه آفتابگردان، ضعف در مدیریت برخی دستگاه ها مثل تولید دخانیات داخلی یا صنایع چرم و تعطیلی صنایع معدنی، مشکل بیکاری را تشدید کرده است که وزرا مخصوصا وزرای کار و صنعت به این موضوع توجه و کاردانی خود را نشان دهند.
حسینی صدر در ادامه به مشکلات مرزی در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود: مجال کار از مردم مناطق مرزی گرفته شده و فقط سرمایه داران گردن کلفت تجارت می کنند و برخی پروژه ها برای تاثیرگذاری در نتیجه انتخابات یا شروع نمی شود و یا به بهره برداری نمی رسند.
وی یادآور شد: این دو ماه انتخابات تمام خواهد شد، استقبال مردم هم شورانگیز و خوب است، اما مواظب رفتارمان باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.