پیشنهاد سردبیر

روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، پایگاه های فعال اهدای خون استان را در روز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اعلام نمود .

" پایگاههای فعال اهدای خون در روز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)

به گزارش قدس آنلاین، در این اطلاعیه ضمن شادباش و تهنیت به کلیه هموطنان و بویژه مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا ( ع ) ، پایگاه های فعال اهدای خون در مشهد اعلام گردیده است . بنا بر این اطلاعیه در این ایام در مشهد مقدس  در 8 دی ماه مصادف با ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، پایگاه اهدای خون امام رضا ( ع ) واقع در میدان شریعتی ( تقی اباد ) ابتدای خیابان دانشگاه ، پایگاه اهدای خون رضوی واقع در ورودی خیابان تهران به حرم مطهر باب الرضا (ع)  و تیم سیار مستقر در مصلی نماز شهرستان شاندیز صبح آماده پذیرش داوطلبان مومن و ایثارگر اهدای خون خواهند بود . ساعت پذیرش پایگاههای فعال اهدای خون در ایام فوق صبح از ساعت 8:30 الی 13 اعلام گردیده است .

شرایط عمومی اهدای خون شامل وزن بیش از 50 کیلوگرم ، سن بین 18 تا 60 سال ، رعایت فواصل اهدای خون حداقل بمدت 8 هفته ، رعایت تعداد نوبت مجاز اهدای خون در سال برای بانوان سالانه 3 بار و برای آقایان سالانه 4 بار ، پرهیز ار رفتارهای غیر بهداشتی و همچنین برخورداری از سلامت عمومی جسمانی و روانی است . در این اطلاعیه تصریح گردیده تا داوطلبان اهدای خون کارت ملی خویش را در مراجعه به پایگاه ها به همراه داشته باشند  ".

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.