رییس فراکسیون مناطق مرزی مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه معاون پارلمانی رییس جمهوری به رییس مجلس برای توقف روند بررسی لوایح ایجاد مناطق آزاد خبر داد.

نامه معاون رییس جمهوری به رییس مجلس برای توقف روند بررسی لوایح ایجاد مناطق آزاد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، سیدباقر حسینی نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان این مطلب گفت: دولت خواستار توقف چند ماهه روند بررسی لوایح مربوطه به مناطق آزاد و تجاری است.
وی افزود: نامه حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری امروز -دوشنبه- برای علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.
نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: در نامه مذکور از رییس مجلس خواسته شده که این روند متوقف شود٬ تا دولت در زمان مقتضی اصلاحات لازم را انجام دهد.
وی افزود: در این شرایط توقف روند تعیین و تکلیف لوایح مناطق آزاد به صلاح نیست و این مسئله موجب کند شدن توسعه یافتگی در این مناطق می شود.
لازم به ذکر است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی پارلمان با پیشنهاد رییس مجلس، لوایح ایجاد مناطق آزاد را به کمیسیون اقتصادی مجلس برای تجمیع و رفع مشکلات مربوطه ارجاع دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک شهروند ایلامی IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    تمام امید ما جوانان بیکار ایلام همین منطقه آزاد مهران است ما برای تصویب هرچه زودترش لحظه شماری میکنیم. خداوکیل از بیکاری داریم نابود میشیم